W dniu 22 grudnia 2021 r. odbyła się XXIX sesja Rady Gminy Dobra przeprowadzona w trybie zdalnym

Kategoria > Informacje ogólne
W dniu 22 grudnia 2021 r. odbyła się XXIX sesja Rady Gminy Dobra przeprowadzona w trybie zdalnym

Herb Gminy DobraW sesji uczestniczyli: Wójt, Sekretarz, Skarbnik, Kierownicy oraz Dyrektorzy jednostek organizacyjnych. Mieszkańcy mogli śledzić transmisję on-line.

Podczas sesji przyjęto następujące uchwały:

- w sprawie pokrycia części kosztów gospodarowania odpadami komunalnymi z dochodów własnych niepochodzących z pobranej opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi

- w sprawie zmian budżetu Gminy Dobra na 2021r.

- zmieniającą uchwałę w sprawie uchwalenia wieloletniej prognozy finansowej Gminy Dobra na lata 2021 - 2025

- w sprawie ustalenia wydatków, które nie wygasają z upływem roku budżetowego 2021

- w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Dobra na rok 2022

- w sprawie uchwalenia wieloletniej prognozy finansowej Gminy Dobra na lata 2022-2025

- w sprawie przyjęcia Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii na 2022 rok

- w sprawie uchwalenia wieloletniego planu rozwoju i modernizacji urządzeń kanalizacyjnych na terenie Gminy Dobra na lata 2022-2025

- w sprawie uchwalenia wieloletniego planu rozwoju i modernizacji urządzeń wodociągowych na terenie Gminy Dobra na lata 2022-2025

- w sprawie nabycia nieruchomości gruntowej

- w sprawie nadania nazwy ulicy w miejscowości Mierzyn

- w sprawie zatwierdzenia planów pracy stałych komisji Rady Gminy Dobra na rok 2022

- w sprawie zatwierdzenia planu pracy Rady Gminy Dobra na rok 2022

Ponadto Radni zapoznali się ze:

  • sprawozdaniem z działalności Komisji Skarg, Wniosków i Petycji za rok 2021;
  • sprawozdaniem z działalności Komisji Budownictwa i Rozwoju Gospodarczego Gminy za rok 2021;
  • sprawozdaniem z działalności Komisji Finansów i Budżetu za rok 2021;
  • sprawozdaniem z działalności Komisji Oświaty, Kultury i Zdrowia za rok 2021;
  • sprawozdaniem z działalności Komisji Rewizyjnej za rok 2021;
  • sprawozdaniem z działalności Wójta Gminy Dobra w okresie od dnia 01.11.2021r. do dnia 30.11.2021r.

Ewelina Wiśniewska

 

 

Przetłumacz / translate
Loading...

Na skróty

Polecamy

Gminy partnerskie

Projekt POIS.02.03.00-0307/17
Poprawa gospodarki wodno-ściekowej w gminie Dobra
W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), informujemy o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych. Poniższe zasady stosuje się począwszy od 25 maja 2018 roku. Więcej