Informacja o realizacji zadania publicznego - Stowarzyszenie Carpe Diem - Otwarte Ogrody Sztuki

Kategoria > Informacje ogólne

Wójt Gminy Dobra, działając na postawie art. 19a ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 571) zleca Stowarzyszeniu Carpe Diem z siedzibą w Dołujach, ul. Gronostajowa 15, realizację zadania publicznego pod nazwą „Otwarte Ogrody Sztuki”, z kwotą dotacji 7 500,00 zł, z pominięciem otwartego konkursu ofert, w trybie tzw. „małego grantu”.

W załączeniu przedstawiam wniosek złożony przez stowarzyszenie.

Proszę o pisemne zgłaszanie uwag dotyczących złożonego wniosku, wg art.

19a ust. 4, w terminie 7 dni od dnia zamieszczenia oferty w poniższy sposób:

- na adres e-mail: dotacje@dobraszczecinska.pl

- osobiście, składając wniosek w sekretariacie Urzędu Gminy ul.Szczecińska 16a; 72-003 Dobra, w godzinach pracy urzędu (poniedziałek 8.30-16.30, wtorek - piątek 7.00-15.00).   

Informacja o realizacji zadania publicznego - Stowarzyszenie Carpe Diem - Otwarte Ogrody Sztuki   >> pobierz (pdf)   

Przetłumacz / translate
Loading...

Na skróty

Polecamy

Gminy partnerskie

Projekt POIS.02.03.00-0307/17
Poprawa gospodarki wodno-ściekowej w gminie Dobra
W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), informujemy o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych. Poniższe zasady stosuje się począwszy od 25 maja 2018 roku. Więcej