Budowa świetlicy na "Mierzyniance"- adaptacja projektu budowlanego

Kategoria > Inwestycje 2021
Budowa świetlicy na "Mierzyniance"- adaptacja projektu budowlanego

W dniu 18.10.2019r. przekazano plac budowy na budowę świetlicy na "Mierzyniance" w Mierzynie. Świetlica powstanie na bazie zaadaptowanego projektu wybudowanych już w gminie trzech świetlic w Buku, Grzepnicy i Łęgach.

Wykonawca prac: Firma Handlowo - Usługowa SABPOL II Sebastian Lityński z siedzibą 74-100 Wirów, ul. Okrężna 25a.

Wartość inwestycji: 986 456,57 zł.

Termin zakończenia prac: 30.08.2020r.

 

Zdjęcia przed rozpoczęciem prac:

 

Plan zagospodarowania terenu:

 

Informacja z dnia 28.11.2019 r.

Rozpoczęto prace. Przestawiana jest wiata gospodarcza i wykonywane są wykopy pod świetlicę.

 

Zdjęcia placu budowy z drona:

Źródło: www.gminadobra24.pl

 

Informacja z dnia 28.01.2020 r.

Trwają prace związane z wykonaniem przyłączy elektrycznego i gazowego oraz z wykonaniem fundamentów świetlicy.

 

Informacja z dnia 27.02.2020 r.

Przy budowie świetlicy zostały wykonane przyłącza gazu i elektryczne oraz rozpoczęły się prace związane z budową murów.

 

Informacja z dnia 18.05.2020 r.

Przy budowie świetlicy zostały wykonane mury i ściany działowe, więźba dachowa oraz rozprowadzona wewnętrzna instalacja elektryczna.

 

Informacja z dnia 23.06.2020 r.

Zostało zakończone układanie instalacji elektrycznej oraz wykonano tynki wewnętrzne.

 

Informacja z dnia 03.09.2020r.

Na inwestycji wykonywane są m.in.: warstwy posadzki na gruncie, tynki, prace malarskie, instalacje sanitarne, tj.: wody użytkowej, ogrzewania, wentylacji i klimatyzacji, instalacje elektryczne, tj.: RTV, SAT, telefoniczna, internetowa, alarmowa, system przyzywowy, prace związane z nawierzchnią utwardzoną. Zaawansowanie prac określą się na chwilę obecną ok. 70%. Ze względu na obostrzenia zmierzające do zapobiegania i przeciwdziałaniu zakażeniom wirusem SARSCo-2, Wykonawcy robót został przedłużony termin realizacji przedmiotu umowy do 31.10.2020 r.

 

Informacja z dnia 30.10.2020 r.

W trakcie realizacji inwestycji wystąpiła konieczność dokonania zmiany technologicznej w projekcie poprawiającej bezpieczeństwo i przyszłe użytkowanie świetlicy. W związku z powyższym oraz wydłużonym czasem oczekiwania na zamówione materiały, spowodowanym ograniczeniami zmierzającymi do zapobiegania i przeciwdziałaniu zakażeniom wirusem SARSCo-2, Wykonawcy robót został wydłużony termin realizacji zamówienia do dnia 20.12.2020 r.

 

Informacja z dnia 13.11.2020 r.

Realizacja inwestycji trwa. Obecnie realizowane są prace dekarskie, tj. układane jest pokucie dachu, wykonywana jest obróbka blacharska, kominów i zakładane są rynny. 

 

 Informacja z dnia 8.01.2021 r.

Ograniczenia zmierzające do zapobiegania i przeciwdziałania zakażeniom wirusem SARSCov-2 poskutkowały problemami w pozyskaniu elementów konstrukcji świetlicy i materiałów niezbędnych do zakończenia realizowanej inwestycji (przestoje w produkcji). W związku z powyższym Wykonawcy robót został przesunięty termin wykonania zamówienia do dnia 1.02.2021 r. W zakresie możliwym do realizacji Wykonawca kontynuuje prace.

 

Informacja z dnia 19.05.2021r.

W związku ze zgłoszeniem gotowości do odbioru przez Wykonawcę robót, Gmina Dobra w dniu 9.02.2021 r. rozpoczęła odbiór końcowy. Roboty budowlano-montażowe związane z przedmiotem odbioru końcowego Wykonawca zakończył w dniu 01.02.2021 r. W związku z brakiem możliwości uzyskania dokumentów formalno-prawnych od instytucji zewnętrznych, z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy robót, w dacie rozpoczęcia odbioru końcowego brak było możliwości prawidłowej oceny niektórych wykonanych robót, m.in.: układu grzewczego obiektu, a z powodu niesprzyjających warunków atmosferycznych brak było możliwości sprawdzenia zakresu zagospodarowania terenu. W związku z zaistniałymi okolicznościami, Zamawiający wyznaczył czas na dokończenie procedury odbiorowej do dnia 04.05.2021 r.

W dniu 06.05.2021 r. zakończono procedurę odbiorową wolnostojącego budynku zlokalizowanego na terenie działki 67/3 położonej przy ul. nasiennej 20 w Mierzynie, będącego zapleczem dla obsługi istniejących obiektów sportowo-rekeracyjnych. Po zakończeniu czynności odbiorowych przez Powiatowy inspektorat Nadzoru Budowlanego, zakończeniu procedury wciągnięcia obiektu na majątek trwały Gminy i przekazaniu obiektu Użytkownikowi, będzie można przystąpić do użytkowania obiektu.

Przetłumacz / translate
Loading...

Na skróty

Polecamy

Gminy partnerskie

Projekt POIS.02.03.00-0307/17
Poprawa gospodarki wodno-ściekowej w gminie Dobra
W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), informujemy o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych. Poniższe zasady stosuje się począwszy od 25 maja 2018 roku. Więcej