Informacja z dnia 12.09.2023 r.
W dniu 11.08.2023 r. przekazano plac budowy dla wykonawcy w ramach zadania inwestycyjnego pn."Zagospodarowanie terenu boiska w Lubieszynie na teren rekreacyjno-sportowy" - roboty przygotowawcze.
Zakres robót obejmuje:
- rozbiórkę elementów małej architektury wraz z ich utylizacją,
- usunięcie posuszu w ramach decyzji z dnia 18.02.2022 r. na wycinkę drzew,
- przeprowadzenie cięć sanitarnych w zakresie posuszu i złomów,
- oczyszczenie całej powierzchni zadrzewienia z leżaniny oraz gałęzi poprzez zrębkowanie i pozostawienie zrębków na gruncie,
- wykonanie ogrodzenia z siatki o długości 220 mb.
Termin realizacji do 30.11.2023 r.
Wartość robót - 80.000 zł brutto
Wykonawcą robót jest: Łukasz Pomorski
Po analizie terenu działki Nr 126 i wznowieniu granic nieruchomości dokładnie określono obszar działki do zagospodarowania.
Wykonawca prac wznowienia granic działki Nr 126: GeoSektor Jakub Iwiński Orawska 23/13, 70-131 Szczecin
Wydatek: 3 500,00 zł brutto
Termin zakończenia prac: 1 lipca 2019 roku
Obecnie trwają prace nad zapytaniem ofertowym, na podstawie którego zostanie wyłoniony wykonawca do opracowania dokumentacji technicznej wraz z uzyskaniem Pozwolenia na budowę dla realizacji powyższej inwestycji.
Trwają prace projektowe nad zagospodarowaniem terenu boiska sportowego w Lubieszynie. Projekt obejmuje stworzenie centrum rekreacyjno-sportowego składającego się z placów zabaw dla dzieci w różnym przedziale wiekowym, miejsc odpoczynku, siłowni plenerowej oraz toru rowerowego. Ponadto zostanie zaprojektowany parking dla samochodów osobowych, wiaty śmietnikowe oraz zespół toalet wraz z pomieszczeniem gospodarczym do obsługi terenu.
Dokumentację projektową wykonuje firma MD Polska Sp. z o.o.
Wartość zamówienia 55 719,00 zł brutto.
Termin realizacji dokumentacji projektowej do 15 listopada 2020 roku.
Informacja z dnia 19.11.2020 r.
W dniu 13 listopada br. została odebrana dokumentacja techniczna dotycząca zagospodarowania terenu boiska w Lubieszynie na teren rekreacyjno-sportowy. Projekt został wykonany przez firmę MD-Polska Sp. z o.o. w ramach umowy nr 466/2019 z dnia 18.09.2019 r. wartość umowy 55 719,00 zł brutto. Uzyskano Decyzję Nr 966/2020 zatwierdzającą projekt budowlany z pozwoleniem na budowę.
Z uwagi na szeroki zakres prac, opracowana dokumentacja została podzielona na dwie części i obejmuje:
Etap I:
- budowę 19 miejsc postojowych wraz z drogą dojazdową
- montaż systemu ogrodzenia panelowego
- budowę utwardzonego toru- miasteczka rowerowego o powierzchni ok. 290 m2 z nawierzchnią asfaltobetonową
- budowę dwóch placów zabaw dla dzieci starszych i młodszych, z bezpieczną nawierzchnią poliuretanową oraz piaszczystą
- montaż urządzenia z platformami do zabaw dla dzieci
- montaż 2 wiat rekreacyjnych
- montaż elementów siłowni zewnętrznej
- wykonanie ścieżek o nawierzchni mineralnej
- montaż dwóch kontenerów sanitarnych o powierzchni zabudowy ok. 46 m2
- budowę pergoli przy kontenerach
- wykonanie pagórków na terenie- jako częściowo poliuretanowych górek, częściowo trawiastych
- montaż zadaszonej wiaty śmietnikowej
- montaż pozostałych elementów małej architektury w postaci ławek, koszy na śmieci, tablicy z regulaminem, stojaków dla rowerów
Etap II:
-budowę boiska do koszykówki z syntetycznej nawierzchni sportowej wraz z piłkochwytami na krótszych bokach
-budowę toru przeszkód rowerowego (pumptruck) o długości ok. 214 m
-budowę ścieżek o nawierzchni mineralnej
W ramach infrastruktury technicznej planuje się wykonać instalację oświetlenia terenu oraz montaż dwóch skrzynek elektrycznych na potrzeby festynów. Zaprojektowano podłączenie sanitarne oraz sieć wodociągową.
Układ komunikacji (ciągi piesze, spadki, pochylnie i dojścia) oraz projektowane obiekty swoimi rozwiązaniami zapewniają dostęp dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich. Zaprojektowano chodniki o dopuszczalnych spadkach terenu, zapewniono dostęp do obiektów i wiat, z których mogą korzystać w/w osoby. Dostosowano pomieszczenia (toaleta) do możliwości korzystania przez osoby poruszające się na wózkach inwalidzkich. Zapewniono jedno z miejsc postojowych dla osób niepełnosprawnych
Informacja z dnia 12.12.2023 r.
W dniu 11.12.2023r zostały odebrane roboty przygotowawcze w zakresie rozbiórki elementów małej architektury wraz z ich utylizacją, wycinki drzew w ramach decyzji SR.613.4.2.2022.JZ z dnia 18.02.2022 r. oraz roboty gospodarcze na terenie dz. nr 126 ob. Dołuje, gm. Dobra.
Termin wykonania prac został dotrzymany.