W dniu 30 września 2024 r. odbyła się VII sesja Rady Gminy Dobra

Kategoria > Informacje ogólne
W dniu 30 września 2024 r. odbyła się VII sesja Rady Gminy Dobra

W sesji uczestniczyli Zastępca Wójta Gminy, Skarbnik Gminy, Sekretarz Gminy, Kierownicy Wydziałów, Dyrektorzy Szkół oraz Jednostek Organizacyjnych.

  Radni podjęli uchwały:

  • w sprawie wyrażenia zgody na nabycie działki nr 447 stanowiącej ul. Tura i Zebry w m. Dołuje, gm. Dobra,
  • w sprawie zmian budżetu Gminy Dobra na 2024 r.,
  • zmieniającą uchwałę w sprawie uchwalenia wieloletniej prognozy finansowej na lata 2024-2030,
  • w sprawie powołania Komisji doraźnej do spraw Statutu,
  • zmieniającą uchwałę w sprawie uchwalenia statutu Gminy Dobra,
  • w sprawie powołania Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Gminy Dobra,
  • w sprawie zwiększenia składu Komisji Budownictwa i Rozwoju Gospodarczego Gminy Rady Gminy Dobra,
  • w sprawie zwiększenia składu Komisji Finansów i Budżetu Rady Gminy Dobra,
  • w sprawie zwiększenia składu Komisji Oświaty, Kultury, Zdrowia i Opieki Społecznej Rady Gminy Dobra,
  • zmieniającą uchwałę w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie Gminy Dobra i zagospodarowanie tych odpadów w zamian za uiszczoną opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi,
  • zmieniającą uchwałę w sprawie ustalenia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Dobra,
  • w sprawie zasad budżetu obywatelskiego na rok 2025,
  • w sprawie określenia trybu powoływania członków oraz organizacji i trybu działania Gminnej Rady Działalności Pożytku Publicznego w Dobrej,
  • w sprawie ustanowienia służebności gruntowej,
  • w sprawie przekazania skargi na Zastępcę Wójta Gminy Dobra według właściwości,
  • w sprawie pozostawienia bez rozpoznania skargi na działalność Wójta Gminy Dobra.

 

Ponadto radni:

  • przyjęli sprawozdanie z kontroli przeprowadzonej przez Komisję Rewizyjną Rady Gminy w zakresie wydawania zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych za rok 2023,
  • zapoznali się z informacją o realizacji zadań Wydziału ds. Gospodarki Odpadami Komunalnymi i Egzekucji związanych z utrzymaniem czystości  i porządku w gminie za okres 01.07.2023 r.-30.06.2024 r.,
  • zapoznali się z informacją o pomocy finansowej dla mieszkańców Gminy Dobra w ramach porozumień, dotacji, umów z innymi jednostkami samorządu terytorialnego, organizacjami w 2023 roku,
  • zapoznali się z informacją o stopniu realizacji dotacji za I półrocze 2024 r.,
  • zapoznali się ze sprawozdaniem z  działalności Wójta Gminy Dobra w okresie od dnia 01.06.2024r. do dnia 31.08.2024r.

Zaproszenie przyjął burmistrz Polic Krystian Kowalewski, który podziękował za dobrą współpracę i zapewnił o jej pogłębieniu.

Magdalena Szemrak

 

Przetłumacz / translate
Loading...

Na skróty

Polecamy

Gminy partnerskie

Projekt POIS.02.03.00-0307/17
Poprawa gospodarki wodno-ściekowej w gminie Dobra
W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), informujemy o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych. Poniższe zasady stosuje się począwszy od 25 maja 2018 roku. Więcej