W dniu 30 września 2021r. odbyła się XXVI sesja Rady Gminy Dobra

Kategoria > Informacje ogólne
W dniu 30 września 2021r. odbyła się XXVI sesja Rady Gminy Dobra

Zdjęcie z sesji Rady Gminy. Na zdjęciu widać całą salę z radnymi.W sesji uczestniczyli Sekretarz Województwa, Wójt Gminy, Skarbnik Gminy, Kierownicy jednostek, Dyrektorzy szkół.

Ważną uroczystością podczas sesji było wręczenie odznaczeń w uznaniu zasług dla rozwoju Pomorza Zachodniego uchwałą nr 675/21 z dnia 26 maja 2021 r. Zarząd Województwa Zachodniopomorskiego nadał srebrną Odznakę Honorową Gryfa Zachodniopomorskiego Panom:

  • Grzegorzowi Pieszce
  • Janowi Suszczyńskiemu
  • Eugeniuszowi Wawrzole

Pan Przemysław Włosek Sekretarz Województwa -Dyrektora Generalnego Urzędu Marszałkowskiego wręczył odznaczenia.

Kolejnym uroczystym momentem sesji było wręczenie plansz z wizualizacją budowy nowego budynku szkoły podstawowej w Dołujach oraz planszy z wizualizacją budowy  przedszkola z oddziałem żłobkowym w Bezrzeczu.

Radni podjęli następujące uchwały:

-w sprawie zmian budżetu Gminy Dobra na 2021r.

- zmieniającą uchwałę w sprawie uchwalenia wieloletniej prognozy finansowej Gminy Dobra na lata 2021 - 2025

- w sprawie przyjęcia programu współpracy z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalności pożytku publicznego na rok 2022

- zmieniającą uchwałę w sprawie określenia zasad prowadzenia przez Wójta Gminy Dobra gospodarki nieruchomościami Gminy Dobra w zakresie wynajmowania i wydzierżawiania na czas oznaczony dłuższy niż trzy lata lub na czas nieoznaczony

- w sprawie uchwalenia zasad i trybu korzystania z rowerowego placu zabaw – PUMPTUCK w Bezrzeczu.

- w sprawie nieodpłatnego nabycia nieruchomości dz. nr 9/64 w m. Redlica, gm. Dobra

- w sprawie ustanowienia służebności gruntowej

- w sprawie ustanowienia służebności gruntowej

- w sprawie pozbawienia kategorii drogi gminnej poprzez wyłączenie z użytkowania jako drogi publicznej na terenie gminy Dobra

- w sprawie pozbawienia kategorii drogi gminnej poprzez wyłączenie z użytkowania jako drogi publicznej na terenie gminy Dobra

- w sprawie nabycia udziału w wysokości 123/425 w działce 549 położonej w m. Mierzyn 2, gm. Dobra

- w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Dobra, w obrębie Bezrzecze

Ponadto Radni zapoznali się z poniższymi informacjami:

- informacją o wykonaniu budżetu Gminy za I półrocze 2021 r.

- informacją o kształtowaniu się Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Dobra za I półrocze 2021r.

- informacją o realizacji zadań związanych z utrzymaniem czystości i porządku w gminie za okres 01.07.2020r.-30.06.2021r. 20.

- informacją o opłatach wniesionych za odbiór odpadów komunalnych.

- informacją o pomocy finansowej dla mieszkańców Gminy Dobra w ramach porozumień, dotacji, umów z innymi jednostkami samorządu terytorialnego, organizacjami w 2020 roku.

- sprawozdaniem z kontroli przeprowadzonej przez Komisję Rewizyjną Rady Gminy w Zespole ds. Podatków i Opłat

- sprawozdaniem z działalności Wójta Gminy Dobra w okresie od dnia 01.06.2021r. do dnia 31.08.2021r.

Ewelina Wiśniewska

 

 

Przetłumacz / translate
Loading...

Na skróty

Polecamy

Gminy partnerskie

Projekt POIS.02.03.00-0307/17
Poprawa gospodarki wodno-ściekowej w gminie Dobra
W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), informujemy o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych. Poniższe zasady stosuje się począwszy od 25 maja 2018 roku. Więcej