W dniu 30 maja 2019 r. odbyła się VI sesja Rady Gminy Dobra

Kategoria > Informacje ogólne
W dniu 30 maja 2019 r. odbyła się VI sesja Rady Gminy Dobra

 

W sesji uczestniczyli: Wójt, Sekretarz, Skarbnik, Sołtysi, Kierownicy jednostek organizacyjnych Gminy Dobra, Starostwa Powiatu Polickiego Andrzej Bednarek oraz Radni Powiatowi.

Podczas sesji przyjęto następujące uchwały:

  • w sprawie pomocy dla Powiatu Polickiego
  • w sprawie ustalenia stawki opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi i ustalenia stawki opłaty za pojemnik.
  • w sprawie zmian budżetu Gminy na 2019 rok.
  • uchwałę zmieniającą w sprawie uchwalenia zmiany wieloletniej prognozy finansowej Gminy Dobra na lata 2019 – 2025.
  • w sprawie zasad Budżetu Obywatelskiego na rok 2020
  • w sprawie ustalenia planu sieci publicznych szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Dobra oraz określenia granic obwodów publicznych szkół podstawowych od 1 września 2019r.
  • w sprawie upoważnienia Wójta Gminy Dobra do wprowadzenia danych dłużników do Rejestru Należności Publicznoprawnych.
  • w sprawie poboru podatków w drodze inkasa, wyznaczenia inkasentów oraz określenia wysokości wynagrodzenia za inkaso.
  • w sprawie nadania nazwy ulicy w miejscowości Grzepnica – Agatowa.
  • zmieniająca uchwałę w sprawie nadania nazw ulicom zlokalizowanym w miejscowościach na terenie Gminy Dobra.
  • w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Dobra.
  • w sprawie rozpatrzenia skargi na działalność Wójta Gminy Dobra.

Ponadto Radni zapoznali się z:

  • sprawozdaniem z realizacji programu współpracy z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego za rok 2018.
  • oceną zasobów pomocy społecznej za rok 2018.
  • sprawozdaniem z kontroli przeprowadzonej przez Komisję Rewizyjną Rady Gminy w Wydziale ds. Obywatelskich i Ochrony Środowiska.
  • sprawozdaniem z kontroli przeprowadzonej przez Komisję Rewizyjną Rady Gminy w Zespole ds. Podatków i Opłat.
  • sprawozdanie z działalności Wójta Gminy Dobra w okresie od dnia 01.04.2019 r. do dnia 30.04.2019 r.

Ewelina Ziółko

 

Przetłumacz / translate
Loading...

Na skróty

Polecamy

Gminy partnerskie

Projekt POIS.02.03.00-0307/17
Poprawa gospodarki wodno-ściekowej w gminie Dobra
W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), informujemy o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych. Poniższe zasady stosuje się począwszy od 25 maja 2018 roku. Więcej