W dniu 21 czerwca odbyła się XXXIV sesja Rady Gminy Dobra

Kategoria > Informacje ogólne
W dniu 21 czerwca odbyła się XXXIV sesja Rady Gminy Dobra

W sesji uczestniczyli Wójt Gminy, Sekretarz Gminy, Skarbnik Gminy, Kierownicy jednostek i wydziałów, Dyrektorzy szkół, Radny Powiatu Polickiego. Gościem specjalnym był Karol Bedorf, mieszkaniec Mierzyna oraz zawodnik MMA. Opowiadał o ostatniej zwycięskiej walce z Mariuszem Pudzianowskim podczas Gali KSW 44 w Ergo Arenie w Gdańsku.

Najważniejszymi punktami sesji były zatwierdzenie sprawozdania finansowego Gminy Dobra wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Gminy za rok 2017 oraz udzielenie absolutorium z tytułu wykonania budżetu za rok 2017. Radni 13 głosami ZA i 2 PRZECIW udzielili absolutorium Wójt Teresie Dera.

Następnie radni podjęli uchwały:

  • w sprawie zmian budżetu Gminy na 2018 rok.
  • zmieniająca uchwałę w sprawie uchwalenia zmiany wieloletniej prognozy finansowej Gminy Dobra na lata 2018 – 2025.
  • zmieniająca uchwałę w sprawie udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Polickiemu.
  • w sprawie pomocy finansowej dla Powiatu Polickiego
  • w sprawie pomocy finansowej dla Powiatu Polickiego Budowa Regionalnego Centrum Wsparcie Osób Niesamodzielnych
  • w sprawie ustalenia wysokości opłaty za korzystanie z wychowania przedszkolnego w publicznych innych formach wychowania przedszkolnego prowadzonych przez Gminę Dobra.
  • w sprawie ustalenia wysokości opłaty za korzystanie z wychowania przedszkolnego w oddziałach przedszkolnych w publicznych szkołach podstawowych prowadzonych przez Gminę Dobra.
  • w sprawie udzielenia dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytkach wpisanych do rejestru zabytków w 2018 r.
  • w sprawie nabycia nieruchomości gruntowej /Dobra/
  • w sprawie nabycie nieruchomości gruntowej /Skarbimierzyce/
  • w sprawie ustalenia zasad usytuowania miejsc sprzedaży i podawania napojów alkoholowych na terenie gminy Dobra.
  • w sprawie ustalenia maksymalnej liczby zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych na terenie gminy Dobra.
  • w sprawie ustalenia regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Dobra.
  • w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie Gminy Dobra i zagospodarowania tych odpadów w zamian za uiszczoną opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
  • w sprawie przyjęcia projektu „Regulaminu dostarczenia wody i odprowadzenia ścieków na terenie Gminy Dobra”.
  • w sprawie pozbawienia kategorii drogi gminnej przez wyłączenie z użytkowania jako drogi publicznej na terenie gminy Dobra.
  • w sprawie przystąpienia do zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Dobra, w obrębie Mierzyn 3.
  • w sprawie przystąpienia do zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Dobra, w obrębie Wołczkowo.
  • w sprawie uchylenia Uchwały Nr XXII/300/2017 Rady Gminy Dobra z dnia 30 marca 2017 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Dobra, w obrębie Wołczkowo.

 

Ponadto radni zapoznali się ze:

- Informacją z wykonania uchwał podjętych przez Radę Gminy Dobra w okresie od 01.07.2017r. – 31.12.2017 r.

- Sprawozdaniem z działalności Wójta Gminy Dobra w okresie od dnia 01.05.2018 r. do 31.05.2018 r.

 

Ewelina Ziółko

 

 

 

Przetłumacz / translate
Loading...

Na skróty

Polecamy

Gminy partnerskie

Projekt POIS.02.03.00-0307/17
Poprawa gospodarki wodno-ściekowej w gminie Dobra
W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), informujemy o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych. Poniższe zasady stosuje się począwszy od 25 maja 2018 roku. Więcej