W dniu 15 listopada odbyła się XXXVII sesja Rady Gminy Dobra

Kategoria > Informacje ogólne
W dniu 15 listopada odbyła się XXXVII sesja Rady Gminy Dobra

W sesji uczestniczyli Wójt Gminy, Sekretarz Gminy, Skarbnik Gminy, Kierownicy jednostek i wydziałów oraz Dyrektorzy szkół.

Następnie radni podjęli uchwały:

  • w sprawie zmian budżetu Gminy na 2018 rok.
  • zmieniającą uchwałę w sprawie uchwalenia zmiany wieloletniej prognozy finansowej Gminy Dobra na lata 2018 – 2025.
  • w sprawie zwolnienia z podatku od nieruchomości na rok 2019.
  • zmieniająca uchwałę w sprawie ustalenia regulaminu wynagradzania nauczycieli zatrudnionych w szkołach na terenie Gminy Dobra.
  • w sprawie zasad udzielania i rozmiaru obniżek tygodniowego obowiązkowego wymiaru godzin zajęć dyrektorom, wicedyrektorom oraz nauczycielom pełniącym inne stanowiska kierownicze oraz określenia zasad rozliczania tygodniowego obowiązkowego wymiaru godzin zajęć nauczycieli, dla których ustalony plan zajęć jest różny w poszczególnych okresach roku szkolnego, zatrudnionych w szkołach prowadzonych przez Gminę Dobra.
  • w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Dobra.
  • w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Dobra, w obrębie Dobra
  • w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Dobra, w obrębie Dobra

Ponadto radni zapoznali się ze:

  • informacją o wysokości podatku rolnego w 2019 r.
  • informacją o wysokości podatku leśnego w 2019 r.
  • informacją o podmiotach wyznaczonych do wykonywania kary ograniczenia wolności oraz prac społecznie użytecznych.
  • informacją o stanie realizacji zadań oświatowych Gminy Dobra w roku szkolnym 2017/2018.
  • sprawozdaniem z działalności Wójta Gminy Dobra w okresie od dnia 01.10.2018r. do 31.10.2018 r.

XXXVII sesja Rady Gminy Dobra była ostatnią sesją Rady Gminy Dobra w kadencji 2014/2018. Po zakończeniu sesji przyszedł czas na podziękowania za 4 lata wspólnej pracy. Wójt Teresa Dera oraz Przewodniczący Rady Bartłomiej Miluch podziękowali radnym, Kierownikom wydziałów oraz jednostek organizacyjnych gminy za wspólna pracę i wręczyli pamiątkowe podziękowania.

Natomiast radni złożyli podziękowania na ręce Wójt Teresy Dera, Sekretarz Gminy Rozalii Adamskiej, Skarbnik Gminy Jolanty Jankowskiej oraz Pani Eweliny Ziółko zajmującej się obsługą administracyjną rady.

Przetłumacz / translate
Loading...

Na skróty

Polecamy

Gminy partnerskie

Projekt POIS.02.03.00-0307/17
Poprawa gospodarki wodno-ściekowej w gminie Dobra
W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), informujemy o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych. Poniższe zasady stosuje się począwszy od 25 maja 2018 roku. Więcej