Spotkanie Zespołu ds. Budżetu Obywatelskiego na rok 2018

Kategoria > Informacje ogólne
Spotkanie Zespołu ds. Budżetu Obywatelskiego na rok 2018

Informuję, że w dniu 16 marca 2017r. odbyło się pierwsze spotkanie Zespołu ds. Budżetu Obywatelskiego. Zespół został powołany Zarządzeniem nr 47/2017 Wójta Gminy Dobra z dnia 13 marca 2017r. w sprawie powołania Zespołu ds. Budżetu Obywatelskiego na rok 2018.

W skład Zespołu weszli:

Przedstawiciele Zespołu ds. opracowania zasad funkcjonowania i wdrożenia budżetu obywatelskiego na rok 2017:

1) Andrzej Grochowski
2) Jan Suszczyński
3) Andrzej Zych
4) Artur Neuding
5) Alicja Kuźniar
6) Karol Grochot

Mieszkańcy Gminy Dobra:

7) Joanna Napiwodzka
8) Tomasz Dąbrowski
9) Eugeniusz Wawrzoła
10) Maciej Baranowski

Radni Gminy Dobra:

11) Halina Sromek
12) Jerzy Stachowicz

Przedstawiciel Urzędu Gminy:

13) Tomasz Kakowski

Na pierwszym posiedzeniu członkowie Zespołu dokonali wyboru Przewodniczącego, którym został ponownie Pan Andrzej Grochowski.

Kolejne spotkanie Zespołu do spraw Budżetu Obywatelskiego, zwołane przez przewodniczącego Zespołu odbędzie się 20 marca 2017 r. o godzinie 17:30 w sali konferencyjnej budynku Urzędu Gminy Dobra przy ul. Szczecińskiej 16 a.

Zarządzenie nr 47/2017 >> pobierz (pdf)

Protokół nr 1/2017  >> pobierz (pdf)

Lista obecności >> pobierz (pdf)

 

Wójt Gminy Dobra
Teresa Dera

Przetłumacz / translate
Loading...

Na skróty

Polecamy

Gminy partnerskie

Projekt POIS.02.03.00-0307/17
Poprawa gospodarki wodno-ściekowej w gminie Dobra
W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), informujemy o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych. Poniższe zasady stosuje się począwszy od 25 maja 2018 roku. Więcej