Spotkanie Zespołu do spraw budżetu obywatelskiego

Kategoria > Informacje ogólne
Spotkanie Zespołu do spraw budżetu obywatelskiego

Informuję, że w dniu 1 czerwca 2016r. odbyło się pierwsze spotkanie Zespołu ds. budżetu obywatelskiego.  Zespół został powołany Zarządzeniem nr 72/2016 Wójta Gminy Dobra z dnia 1 czerwca 2016r.  w sprawie powołania Zespołu ds. opracowania zasad funkcjonowania i wdrożenia budżetu obywatelskiego na rok 2017.

W skład Zespołu weszli:

 

Przedstawiciele Mieszkańców Gminy Dobra:

1) Alicja Kuźniar

2) Artur Neuding

3) Janina Sikora

4) Mariusz Jędrak

5) Wioleta Hetman

6) Jarosław Rzechowski

Przedstawiciele organizacji pozarządowych działających na obszarze Gminy:

7) Andrzej Grochowski

8) Jan Suszczyński

9) Andrzej Zych

Radni Gminy Dobra:

10) Mariusz Lindner

11) Jerzy Stachowicz

12) Karol Grochot

Przedstawiciel Urzędu Gminy:

13) Tomasz Kakowski

Na pierwszym posiedzeniu członkowie Zespołu dokonali wyboru Przewodniczącego, którym został Pan Andrzej Grochowski.

Kolejne spotkanie Zespołu do spraw Budżetu Obywatelskiego, zwołane przez przewodniczącego Zespołu odbędzie się 7 czerwca 2016 r. o godzinie 17:00 w sali konferencyjnej budynku Urzędu Gminy Dobra przy ul. Szczecińskiej 16 a.

Zarządzenie nr 72/2016 >> pobierz

Protokół nr 1/2016  >> pobierz

Lista obecności >> pobierz

Wójt Gminy Dobra
Teresa Dera

 

Przetłumacz / translate
Loading...

Na skróty

Polecamy

Gminy partnerskie

Projekt POIS.02.03.00-0307/17
Poprawa gospodarki wodno-ściekowej w gminie Dobra
W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), informujemy o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych. Poniższe zasady stosuje się począwszy od 25 maja 2018 roku. Więcej