Rozpoczynają się prace przy modernizacji ulicy Milenijnej w Mierzynie (proj.3), możliwe utrudnienia w ruch.

Kategoria > Informacje ogólne
Rozpoczynają się prace przy modernizacji ulicy Milenijnej w Mierzynie (proj.3), możliwe utrudnienia w ruch.

Mapka Na podstawie przeprowadzonego postępowania publicznego w trybie przetargu nieograniczonego, Gmina wyłoniła wykonawcę robót budowlanych na wskazanej części ul. Milenijnej w m. Mierzyn w ramach zadania inwestycyjnego: Modernizacja ulicy Milenijnej w Mierzynie (proj.3).

W zakresie zamówienia jest przebudowa części drogi gminnej ul. Milenijnej (od ul. Mierzyńskiej do ul. Genewskiej) w miejscowości Mierzyn, gmina Dobra. Przebudowa polegać będzie na wykonaniu nowego przekroju drogi wyposażonego w jezdnię z kostki betonowej o szerokości 5m oraz obustronne opaski z kostki betonowej od projektowanej krawędzi jezdni do granicy pasa drogowego. Ponadto przebudowa obejmuje wykonanie odwodnienia pasa drogowego poprzez budowę kanalizacji deszczowej. W zakresie robót do wykonania przewidziane są również nawierzchnie zjazdów, korekta lokalizacji słupów oświetlenia ulicznego i słupów teletechnicznych, regulacja pionowa studzienek, studni, zaworów i włazów, wycinka krzewów i cięcia techniczne drzew i wprowadzenie nowej organizacji ruchu.

W załączeniu zagospodarowanie terenu.

Wykonawcą ww. prac jest firma Szczecińskie Centrum Brukarskie Sp. z o.o. z siedzibą w m. Dobra 72-003 przy ul. Tulipanowej 47

Umowna wartość prac1 887 641 zł brutto.

Prace w terenie rozpoczną się po 20 lutego br. wg zatwierdzonej czasowej organizacji ruchu i potrwają do końca III kwartału 2023 roku.

Ponadto, Wykonawca robót informuje, że roboty będą prowadzone w 5 etapach. Ulica Milenijna w każdym z etapów będzie częściowo zamknięta dla ruchu pojazdów kołowych. Od dnia 20 lutego br. rozpocznie się pierwszy etap, który obejmuje odcinek od ul. Mierzyńskiej do wjazdu na ul. Wiatraczną. Prace rozbiórkowe, ułożenie sieci oraz utwardzenie nawierzchni przewiduje się do wykonania na około 3 tygodni czyli w okresie 20.02.2023 – 12.03.2023.

W załączeniu szkic I etapu prac i zamknięcia czasowego dla ruchu.

O kolejnych etapach prowadzenia prac i wprowadzaniu czasowej organizacji ruchu będziemy Państwa na bieżąco informować.

Plan sytuacyjny >> pobierz (pdf)

I etap prowadzenia prac >> pobierz (pdf)

Przetłumacz / translate
Loading...

Na skróty

Polecamy

Gminy partnerskie

Projekt POIS.02.03.00-0307/17
Poprawa gospodarki wodno-ściekowej w gminie Dobra
W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), informujemy o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych. Poniższe zasady stosuje się począwszy od 25 maja 2018 roku. Więcej