Nabór do Zespołu ds. budżetu obywatelskiego na rok 2024

Kategoria > Informacje ogólne
Nabór do Zespołu ds. budżetu obywatelskiego na rok 2024

Logo budżetu obywatelskiegoInformujemy, że rusza nabór przedstawicieli do Zespołu ds. budżetu obywatelskiego na rok 2024.

Nabór przeprowadzony zostanie w dniach 15.03.2023 – 03.04.2023 r.

Zgłoszenia przyjmowane będą w terminie do 31.03.2023 r., na załączonym formularzu. Formularz dostępny jest także w siedzibie Urzędu Gminy.

Zgłoszenia przyjmowane będą:

  • w sekretariacie Urzędu Gminy Dobra przy ulicy Szczecińskiej 16a oraz
  • w formie elektronicznej na adres: gmina@dobraszczecinska.pl

Nabór przeprowadzony zostanie wśród grup:

  • mieszkańcy gminy;
  • członkowie organizacji pozarządowej

O przynależności do poszczególnej grupy decyduje kandydat poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola na formularzu.

Szczegółowe informacje dostępne są pod numerem telefonu 91 441 05 00.

Zapraszamy do aktywnego udziału w rozwoju naszej Gminy.

Zarządzenie Nr 33/2023 Wójta Gminy Dobra z dnia 3 marca 2023 r. w sprawie przeprowadzenia konsultacji społecznych dotyczących naboru członków Zespołu ds. budżetu obywatelskiego na rok 2024 >> pobierz (pdf)

Formularz zgłoszeniowy >> pobierz (pdf) | pobierz (doc)

Przetłumacz / translate
Loading...

Na skróty

Polecamy

Gminy partnerskie

Projekt POIS.02.03.00-0307/17
Poprawa gospodarki wodno-ściekowej w gminie Dobra
W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), informujemy o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych. Poniższe zasady stosuje się począwszy od 25 maja 2018 roku. Więcej