Informacja z dnia 20.04.2021 r.
Gmina Dobra w dniu 15.04.2021 r. podpisała umowę na opracowanie koncepcji i dokumentacji projektowej dla zamierzenia polegającego na przebudowie pomieszczeń w rejonie holu przy Referacie ds. Planowania Przestrzennego i Warunków Zabudowy na parterze wielofunkcyjnego budynku przy ul. Granicznej 24a w Dobrej realizowanego w ramach zadania pn.: "Modernizacja pomieszczeń w Dobrej, ul. Graniczna, na potrzeby Urzędu Gminy".
Wykonawca: ATK Pracownia Projektowa Architekt Tomasz Kuriański
Wartość umowy: 18 450,00 zł brutto.
Termin wykonania przedmiotu Umowy do dnia 30.06.2021 r.
Informacja z dnia 7.07.2021 r.
Wykonawca wystąpił z wnioskiem o przedłużenie terminu realizacji przedmiotu Umowy do dnia 31.08.2021 r. W przedmiotowym zamówieniu zaistniała konieczność uzyskania zgody od Komendanta Wojewódzkiej Straży Pożarnej w Szczecinie na odstępstwo od przepisów techniczno-budowlanych dotyczących szerokości projektowanej klatki schodowej, którego nie dało się przewidzieć na etapie podpisywania umowy z Wykonawcą. Powyższa zgoda jest niezbędna do procedowania dalszych działań zmierzających do opracowania dokumentacji projektowej i uzyskania stosownych zezwoleń umożliwiających realizację inwestycji polegającej na przebudowie pomieszczeń w rejonie holu przy Referacie ds. Planowania Przestrzennego i Warunków Zabudowy na parterze wielofunkcyjnego budynku przy ul. Granicznej 24a w Dobrej realizowanego w ramach zadania pn.: "Modernizacja pomieszczeń w Dobrej, ul. Granicznej, na potrzeby Urzędu Gminy.
Informacja z dnia 01.09.021 r.
Wykonawca wystąpił z wnioskiem o ponowne przedłużenie terminu realizacji zamówienia. Zadanie powiązane jest z zadaniem pn.: „Modernizacja pomieszczeń w Dobrej, ul. Graniczna, na potrzeby Urzędu Gminy”, na którym zaistniała konieczność uzyskania zgody od Komendanta Wojewódzkiej Straży Pożarnej w Szczecinie na odstępstwo od przepisów techniczno-budowlanych dotyczących szerokości projektowanej klatki schodowej, którego nie dało się przewidzieć na etapie podpisywania umowy z Wykonawcą. Powyższa zgodna jest niezbędna do procedowania dalszych działań zmierzających do opracowania dokumentacji projektowej i uzyskania stosownych zezwoleń na realizację ww. inwestycji, m.in. decyzji zatwierdzającej projekt budowlany i udzielającej pozwolenia na realizację ww. zamierzenia. Do dnia dzisiejszego nie została zakończona procedura wydania zgody na ww. odstępstwo
Mając na uwadze powyższe, Gmina Dobra wyraziła zgodę na przesunięcie terminu realizacji zamówienia do dnia 29.10.2021 r.
Informacja z dnia 03.11.2021 r.
Zadanie powiązane z zadaniem inwestycyjnym pn.: „Modernizacja pomieszczeń w Dobrej, ul. Graniczna, na potrzeby Urzędu Gminy”, na którym zaistniała konieczność uzyskania zgody od Komendanta Wojewódzkiej Straży Pożarnej w Szczecinie na odstępstwo od przepisów techniczno-budowlanych dotyczących szerokości projektowanej klatki schodowej. W dniu 13.10.2021 r. uzyskano zgodę na powyższe i można było przystąpić do procedowania III etapu. Na chwilę obecną Projektant opracowuje przedmiary, kosztorysy, specyfikacje techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych (III etap).
Mając na uwadze powyższe, Gmina Dobra wyraziła zgodę na przesunięcie terminu realizacji zamówienia do dnia 26.11.2021 r.
Informacja z dnia 03.12.2021 r.
Gmina Dobra w dniu 23.11.2021 r. odebrała dokumentację projektową dla zamierzenia polegającego na przebudowie pomieszczeń w rejonie holu przy Referacie ds. Planowania Przestrzennego i Warunków Zabudowy na parterze wielofunkcyjnego budynku przy ul. Granicznej 24a w Dobrej realizowanego w ramach zadania pn.: "Modernizacja pomieszczeń w Dobrej, ul. Graniczna, na potrzeby Urzędu Gminy". Dokumentację projektową wykonała ATK Pracownia Projektowa Architekt Tomasz Kuriański. Termin umowy został dotrzymany.
Informacja z dnia 10.12.2021 r.
Gmina Dobra w dniu 30.11.2021 r. podpisała umowę na przebudowę pomieszczeń w rejonie holu przy Referacie ds. Planowania Przestrzennego i Warunków Zabudowy na parterze wielofunkcyjnego budynku przy ul. Granicznej 24a w Dobrej - etap I. Przebudowa realizowana będzie w ramach zadania pn.: "Modernizacja pomieszczeń w Dobrej, ul. Graniczna, na potrzeby Urzędu Gminy".
Zakres przebudowy obejmuje m.in.
Wykonawca: P. B. GLOBAL Sp. z o.o. Sp. K.
Wartość umowy: 93 013,20 zł brutto.
Termin wykonania przedmiotu Umowy: do dnia 28.12.2021 r.
Informacja z dnia 17.12.2021 r.
Wykonawca robót zrealizował w 90% roboty rozbiórkowe, zabezpieczające, konstrukcyjne, w 70% roboty polegające na stawianiu ścianek z płyty gk, natomiast w 50% roboty polegające na montażu sufitów z płyty gk.