Informacja w sprawie dodatku osłonowego

Kategoria > Informacje ogólne
Informacja w sprawie dodatku osłonowego

Ustawa z dnia 17 grudnia 2021r. o dodatku osłonowym wprowadza wsparcie finansowe w postaci dodatku osłonowego dla gospodarstw domowych.  Ustawa zakłada, że Minister właściwy do spraw energii określi w drodze rozporządzenia wzór wniosku o wypłatę dodatku.

Rozporządzenie nie zostało jeszcze opublikowane i nie są dostępne wnioski o wypłatę dodatku.

Na bieżąco będziemy Państwa informować o możliwości składania wniosków i ubiegania się o wypłatę dodatku osłonowego.

Wypłatę dodatku osłonowego realizować będzie Ośrodek Pomocy Społecznej w Dobrej – Zespół Świadczeń Rodzinnych.

Założenia dodatku osłonowego:

 Kierownik OPS Dobra

Przetłumacz / translate
Loading...

Na skróty

Polecamy

Gminy partnerskie

Projekt POIS.02.03.00-0307/17
Poprawa gospodarki wodno-ściekowej w gminie Dobra
W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), informujemy o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych. Poniższe zasady stosuje się począwszy od 25 maja 2018 roku. Więcej