Informacja o realizacji zadania publicznego - "Integracja nas wzbogaca"

Kategoria > Informacje ogólne
 Informacja o realizacji zadania publicznego - "Integracja nas wzbogaca"

Herb Gminy DobraWójt Gminy Dobra przestawia ofertę realizacji zadania publicznego w ramach Budżetu Obywatelskiego (projekt nr 7) pn. „Integracja nas wzbogaca”, druga część - Mikołajki, złożone przez Stowarzyszenie na Rzecz Rozwoju Sołectwa Dołuje, w trybie tzw. "małego grantu". Projekt ten został wytypowany do realizacji w 2021 r.

Proszę o pisemne zgłaszanie uwag dotyczących złożonego wniosku, wg art. 19a ust. 4 ustawy o działalności pożytku i wolontariacie, w terminie 7 dni od dnia zamieszczenia oferty w poniższy sposób:
- na adres e-mail: dotacje@dobraszczecinska.pl
- osobiście, składając wniosek w sekretariacie Urzędu Gminy ul. Szczecińska 16a, 72-003 Dobra, w godzinach pracy urzędu (poniedziałek 8.30-16.30, wtorek - piątek 7.00-15.00).

Informacja o realizacji zadania publicznego - Stowarzyszenie na Rzecz Rozwoju Sołectwa Dołuje - 2 cz. projektu nr 7 budżetu obywatelskiego: "Integracja nas wzbogaca" >> pobierz (pdf)

 

Przetłumacz / translate
Loading...

Na skróty

Polecamy

Gminy partnerskie

Projekt POIS.02.03.00-0307/17
Poprawa gospodarki wodno-ściekowej w gminie Dobra
W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), informujemy o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych. Poniższe zasady stosuje się począwszy od 25 maja 2018 roku. Więcej