Informacja o pracy Urzędu Gminy Dobra od dnia 16.12.2020r.

Kategoria > Informacje ogólne
Informacja o pracy Urzędu Gminy Dobra od dnia 16.12.2020r.

Z uwagi na potwierdzenie wśród pracowników Urzędu Gminy Dobra zachorowań na Covid-19, utrzymującym się ryzykiem dalszych zachorowań i spowodowanym tym brakiem obsady pracowników z dniem 16 grudnia 2020r.

  • Urząd Gminy Dobra przy ul. Szczecińskiej 16a,
  • Wydział ds. Obywatelskich i Ochrony Środowiska przy ul. Lipowej 51 w Wołczkowie,
  • Referat ds. Planowania Przestrzennego i Warunków Zabudowy przy ul. Granicznej 24a w Dobrej,
  • Wydział ds. Komunalnych i Inwestycji przy ul. Granicznej 24a w Dobrej,

zostają  wyłączone  z  bezpośredniej  obsługi  interesantów.

Wydział ds. Gospodarki Odpadami Komunalnymi i Egzekucji przy ul. Granicznej 39B w Dobrej przyjmuje interesantów z zachowaniem reżimu sanitarnego w godzinach pracy Urzędu.

Przy wejściach do Urzędu przy ul. Szczecińskiej 16a i Granicznej 24a ustawione zostały pojemniki, do których można wrzucać przyniesione dokumenty.

Kontakt z pracownikami Urzędu Gminy Dobra możliwy jest telefonicznie lub przez internet - drogą e-mailową oraz przez platformę e-puap (www.epuap.gov.pl).

 

Przypominamy, że załatwianie spraw związanych z ewidencją ludności, meldunkami i dowodami osobistymi w związku z zamknięciem Wydziału ds. Obywatelskich i Ochrony Środowiska można realizować poprzez:

Dowody osobiste

Wniosek o wydanie dowodu osobistego oraz zgłoszenie utraty lub uszkodzenia dowodu osobistego można złożyć wyłącznie internetowo, za pośrednictwem platformy ePUAP. Formularze internetowe dostępne są na stronie internetowej obywatel.gov.pl. Utrata dowodu wskutek kradzieży powinna być zgłoszona Policji, która unieważni dokument i wyda potwierdzenie (nie ma wówczas potrzeby przychodzenia w tej sprawie do urzędu).

Informujemy, że nie obowiązuje już rejonizacja przy składaniu wniosku o wydanie dowodu osobistego, dlatego można go złożyć w dowolnym urzędzie gminy w Polsce.

Odbiór dowodu osobistego następuje osobiście i jest możliwy wyłącznie w sprawach pilnych i niecierpiących zwłoki, po wcześniejszym telefonicznym umówieniu terminu odbioru, nr tel. 91 311 22 81.

Zameldowania i wymeldowania

Sprawy meldunkowe można załatwiać internetowo, za pośrednictwem platformy ePUAP. Formularze internetowe dostępne są na stronie internetowej obywatel.gov.pl.

Działalność gospodarcza

Informujemy, że sprawy związane z działalnością gospodarczą można załatwiać w dowolnym urzędzie gminy w Polsce.

Przepraszamy za powstałe utrudnienia i prosimy Państwa o wyrozumiałość.

Wójt Gminy Dobra
Teresa Dera

Przetłumacz / translate
Loading...

Na skróty

Polecamy

Gminy partnerskie

Projekt POIS.02.03.00-0307/17
Poprawa gospodarki wodno-ściekowej w gminie Dobra
W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), informujemy o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych. Poniższe zasady stosuje się począwszy od 25 maja 2018 roku. Więcej