Informacja dotycząca obsługi w Powiatowym Urzędzie Pracy

Kategoria > Informacje ogólne
Informacja dotycząca obsługi w Powiatowym Urzędzie Pracy

Logo Powiatowego Urzędu PracyPowiatowy Urząd Pracy w Policach informuje, iż bezpośrednia obsługa klienta wyłączona jest do odwołania.
Wszelkie sprawy urzędowe są załatwiane telefonicznie, elektronicznie lub ePUAP.

Dokumenty należy składać:

  1. elektronicznie poprzez platformę praca.gov.pl po opatrzeniu ich kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym;
  2. w formie papierowej za pośrednictwem poczty na adres tut. Urzędu;
  3. osobiście w Urzędzie poprzez pozostawienie wniosku w miejscu do tego wyznaczonym (skrzynka podawcza umieszczona w siedzibie Urzędu).


Rejestracja osób bezrobotnych odbywa się w godzinach 8:00 – 14:00, wyłącznie za pośrednictwem systemu praca.gov.pl (rejestracja elektroniczna), lub po uprzednim umówieniu się telefonicznie tel. 91/ 312 32 04.


Do kontaktu z pracownikami urzędu służą telefony:
Sekretariat: tel. 91 424 08 59
Kancelaria: tel. 91 312 32 05
Rejestracja: tel. 91 312 32 04
Obsługa cudzoziemców i pracodawców: tel. 91 312 32 88, 91 312 32 16

Przetłumacz / translate
Loading...

Na skróty

Polecamy

Gminy partnerskie

Projekt POIS.02.03.00-0307/17
Poprawa gospodarki wodno-ściekowej w gminie Dobra
W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), informujemy o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych. Poniższe zasady stosuje się począwszy od 25 maja 2018 roku. Więcej