Informacja dotycząca komunikacji na terenie Gminy Dobra

Kategoria > Komunikacja
Informacja dotycząca komunikacji na terenie Gminy Dobra

Przypominamy mieszkańcom Gminy, że zgodnie z umową zawartą na podstawie porozumienia Gmina Dobra przekazała Gminie Miasto Szczecin dotację na realizację zadania w zakresie komunikacji, a Gmina Miasto Szczecin zobowiązała się do zorganizowania komunikacji autobusowej i nadzoru nad właściwą jakością usług przewozowych wykonywanych przez operatora.         

Mając na uwadze powyższe wszystkie uwagi i skargi dotyczące jakości usług świadczonych w zakresie komunikacji należy kierować do Zarządu Dróg i Transportu Miejskiego w Szczecinie przy ul. Klonowica 5.

Skargi i wnioski mogą być złożone pisemnie albo faksem, e-mailem oraz osobiście do protokołu. Każda skarga i wniosek oraz reklamacja muszą zawierać dane osobowe wnoszącego, tj. imię, nazwisko, adres pocztowy oraz krótki opis sprawy.

Zespół ds. Mediów, Skarg i Wniosków tel. 91 480 04 24, fax 91 43 93 003,  e-mail: zditm@zditm.szczecin.pl

Skargi można składać również za pośrednictwem Urzędu Gminy Dobra: tel. 91 424 44 92, e-mail: gmina@dobraszczecinska.pl

Jednocześnie informuję, że na bieżąco będą one przekazywane do ZDiTM mając, na uwadze dobro i bezpieczeństwo naszych mieszkańców. 

Wójt Gminy Dobra

Przetłumacz / translate
Loading...

Na skróty

Polecamy

Gminy partnerskie

Projekt POIS.02.03.00-0307/17
Poprawa gospodarki wodno-ściekowej w gminie Dobra
W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), informujemy o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych. Poniższe zasady stosuje się począwszy od 25 maja 2018 roku. Więcej