Zarządzenie Wójta Gminy Dobra w sprawie opracowania materiałów planistycznych do sporządzenia projektu budżetu na rok 2025

Kategoria > Informacje ogólne

Informuję, że jak co roku zostało wydane Zarządzenie Wójta Gminy Dobra w sprawie opracowania materiałów planistycznych do sporządzenia projektu budżetu, tym razem na rok 2025 oraz Wieloletniej Prognozy Finansowej na lata 2025-2030.

Zobowiązuje się w nim dyrektora instytucji kultury, dyrektorów i kierowników jednostek organizacyjnych gminy, kierowników wydziałów, referatów, zespołów i pracowników realizujących zadania na samodzielnych stanowiskach pracy w Urzędzie Gminy Dobra zwanych dalej „dysponentami” środków budżetowych w poszczególnych działach klasyfikacji budżetowej do opracowania materiałów planistycznych do sporządzenia projektu budżetu na 2025 rok oraz Wieloletniej Prognozy Finansowej na lata 2025-2030.

Radni, rady sołeckie, organizacje pozarządowe ubiegające się o dotację i mieszkańcy Gminy Dobra mogą zgłaszać wnioski o ujęcie w budżecie zadań w terminie do 10 września 2024r.

Zarządzenie Nr 118 /2024 znajduje się na BIP Urzędu Gminy w zakładce  Informacje-Budżet-Rok 2025-Przygotowanie projektu budżetu.

Skarbnik Gminy Dobra
Jolanta Jankowska

Przetłumacz / translate
Loading...

Na skróty

Polecamy

Gminy partnerskie

Projekt POIS.02.03.00-0307/17
Poprawa gospodarki wodno-ściekowej w gminie Dobra
W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), informujemy o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych. Poniższe zasady stosuje się począwszy od 25 maja 2018 roku. Więcej