XXXII Sesja Rady Gminy Dobra

Kategoria > Informacje ogólne
XXXII Sesja Rady Gminy Dobra

W dniu 26 kwietnia 2018 roku odbyła się XXXII sesja Rady Gminy.

W sesji uczestniczyli Wójt Gminy, Skarbnik Gminy, Sekretarz Gminy, Wicestarosta Powiatu Polickiego Pan Mariusz Sarnecki, Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy w Policach Pan Jan Sławczyński wraz z Panem Radosławem Poziemskim, Kierownicy jednostek i wydziałów oraz Dyrektorzy szkół.

Jednym z punktów porządku obrad była Informacja na temat bezrobocia na terenie Gminy Dobra za rok 2017, obecny na sesji Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy w Policach Pan Jan Sławczyński wraz z Panem Radosławem Poziemskim Kierownikiem Referatu Promocji, Programów Unijnych i Regionalnych przedstawili prezentację obrazującą temat bezrobocia na terenie Powiatu Polickiego i Gminy Dobra.

Podczas sesji zostało przyjętych 9 uchwał:

  • w sprawie zmian budżetu Gminy na 2018 rok
  • zmieniająca uchwałę w sprawie uchwalenia zmiany wieloletniej prognozy finansowej Gminy Dobra na lata 2018 – 2025
  • zmieniająca uchwałę w sprawie przyjęcia Gminnego Programu Profilaktyki i rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz przeciwdziałania Narkomanii na rok 2018 r.
  • w sprawie wyrażenia zgody na zbycie nieruchomości (obręb Mierzyn 2).
  • w sprawie wyrażenia zgody na zbycie nieruchomości (obręb Mierzyn 3).
  • w sprawie nadania nazwy ulicy miejscowości Redlica.
  • w sprawie nadania nazwy ulicy w miejscowości Mierzyn.
  • zmieniającą uchwałę w sprawie przyjęcia Lokalnego Programu Rewitalizacji dla gminy Dobra na lata 2017-2023.
  • w sprawie przyjęcia dofinansowania w ramach  projektu pn.: "Poprawa gospodarki wodno-ściekowej w gminie Dobra "nr POIS.02.03.00-00-0307/17 w ramach działania 2.3" Gospodarka wodno-ściekowa w aglomeracjach" oś priorytetowa II "Ochrona środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu" Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020.

Ponadto radni zapoznali się ze:

  • Sprawozdaniem finansowym samorządowej instytucji kultury za rok 2017.
  • Sprawozdaniem z realizacji zadań kultury w Gminnym Centrum Kultury i Bibliotek

w Dobrej za rok 2017.

  • sprawozdaniem z działalności Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w Dobrej za rok 2017.
  • sprawozdaniem z działalności Wójta Gminy Dobra w okresie od dnia 01.03.2018 r. do dnia 31.03.2018 r.

 

Ewelina Ziółko

 

 

{youtube}PVNglrBfLBM{/youtube}

 

Zdjęcia i film: www.gminadobra24.pl

Przetłumacz / translate
Loading...

Na skróty

Polecamy

Gminy partnerskie

Projekt POIS.02.03.00-0307/17
Poprawa gospodarki wodno-ściekowej w gminie Dobra
W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), informujemy o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych. Poniższe zasady stosuje się począwszy od 25 maja 2018 roku. Więcej