Mobilny Punkt Informacyjno- Konsultacyjny w Dobrej

Mobilny Punkt Informacyjno- Konsultacyjny w Dobrej

Logo konsultacji społecznychInformujemy, iż przy budynku Urzędu Gminy Dobra (Wydział ds. Komunalnych i Inwestycji) ul. Graniczna 24a w Dobrej, uruchomiony zostanie Mobilny Punkt Informacyjno- Konsultacyjny, w następujących dniach:

- 13.09.2021 r., w godzinach 12:00-15:30,

- 16.09.2021 r.,  w godzinach 11:00-14:00.

Celem dyżuru jest informowanie o znaczeniu Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego i wyjaśnianie założeń opracowania w oparciu m.in. o posiadany bilans oraz pozyskanie oczekiwań i potrzeb mieszkańców w kontekście opracowania Studium.

Przetłumacz / translate
Loading...

Na skróty

Polecamy

Gminy partnerskie

Projekt POIS.02.03.00-0307/17
Poprawa gospodarki wodno-ściekowej w gminie Dobra
W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), informujemy o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych. Poniższe zasady stosuje się począwszy od 25 maja 2018 roku. Więcej