IV sesja Rady Gminy Dobra

Kategoria > Informacje ogólne
IV sesja Rady Gminy Dobra

W dniu 28 marca 2019 r. odbyła się IV sesja Rady Gminy Dobra

W sesji uczestniczyli: Wójt, Sekretarz, Skarbnik, Sołtysi, Kierownicy jednostek organizacyjnych Gminy Dobra oraz Radni Powiatowi.

Podczas sesji przyjęto następujące uchwały:

  • w sprawie zmian budżetu Gminy na 2019 rok.
  • uchwałę zmieniającą w sprawie uchwalenia zmiany wieloletniej prognozy finansowej Gminy Dobra na lata 2019 – 2025.
  • w sprawie udzielenia pomocy finansowej dla Powiatu Polickiego na budowę Regionalnego Centrum Wsparcia Osób Niesamodzielnych.
  • w sprawie nie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego w budżecie Gminy Dobra w roku 2020.
  • uchwałę zmieniającą uchwałę w sprawie uchwalenia statutu Ośrodka Pomocy Społecznej w Dobrej.
  • w sprawie trybu postępowania o udzielenie dotacji na zadania publiczne inne niż określone w ustawie o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, sposobu jej rozliczenia oraz sposobu kontroli wykonania zleconego zadania.
  • w sprawie ustalenia wysokości opłaty za korzystanie z wychowania przedszkolnego w publicznych innych formach wychowania przedszkolnego prowadzonych przez Gminę Dobra.
  • w sprawie ustalenia wysokości opłaty za korzystanie z wychowania przedszkolnego w oddziałach przedszkolnych w publicznych szkołach podstawowych prowadzonych przez Gminę Dobra.
  • w sprawie tygodniowego obowiązkowego wymiaru godzin zajęć nauczycieli niewymienionych w art. 42 ust.3 ustawy z dnia 26 stycznia 1982r. – Karta Nauczyciela, zatrudnionych w szkołach prowadzonych przez Gminę Dobra.
  • w sprawie wstępnej lokalizacji przystanków komunikacyjnych na drodze powiatowej w miejscowości Łęgi.
  • w sprawie nabycia nieruchomości gruntowej.
  • w sprawie wyrażenia zgody na działania wójta polegające na zaniechaniu inwestycji.
  • uchwałę zmieniającą w sprawie przyjęcia i wdrożenia do realizacji Planu Gospodarki Niskoemisyjnej dla Gminy Dobra, opracowanego w ramach realizacji projektu pn.”Zintegrowany Plan Gospodarki Niskoemisyjnej Szczecińskiego Obszaru Metropolitalnego”.
  • w sprawie rozpatrzenia skargi na działalność Wójta Gminy Dobra (skarga dot. stanu dróg).
  • w sprawie rozpatrzenia skargi na działalność Wójta Gminy Dobra (skarga dot. nieprzedłużenia umowy zlecenie).

 Ponadto Radni zapoznali się z:

  • informacją o liczbie i łącznej kwocie umorzeń i o udzieleniu innych ulg w spłacie należności za 2018 rok. na podstawie uchwały nr XXVI/349/2017 Rady Gminy Dobra z dnia 14 września 2017r.
  • sprawozdaniem z kontroli przeprowadzonej przez Komisję Rewizyjną Rady Gminy w Ośrodku Pomocy Społecznej w Dobrej.
  • sprawozdaniem z działalności Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Dobrej za 2018 rok.
  • sprawozdaniem z działalności Ośrodka Pomocy Społecznej w Dobrej za 2018 rok.
  • sprawozdaniem z działalności Wójta Gminy Dobra w okresie od dnia 01.02.2019r. do dnia 28.02.2019 r.

 

Ewelina Ziółko

 

Przetłumacz / translate
Loading...

Na skróty

Polecamy

Gminy partnerskie

Projekt POIS.02.03.00-0307/17
Poprawa gospodarki wodno-ściekowej w gminie Dobra
W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), informujemy o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych. Poniższe zasady stosuje się począwszy od 25 maja 2018 roku. Więcej