Informacja o pracy Urzędu Gminy Dobra od dnia 26.01.2022r.

Kategoria > Koronawirus
Informacja o pracy Urzędu Gminy Dobra od dnia 26.01.2022r.

Informuję, że z dniem 26 stycznia 2022r. wprowadzone  zostają zmiany w zakresie obsługi Interesantów oraz sposobu funkcjonowania Urzędu Gminy Dobra poprzez podjęcie działań prewencyjnych mających na celu zapobieganie rozprzestrzeniania się choroby zakaźnej (wirus SARS-CoV-2).

Zmiany w sposobie obsługi i godzin pracy dotyczą wyłączenia bezpośredniej obsługi Interesantów we wszystkich wydziałach i referacie Urzędu Gminy Dobra oraz zmiany godzin pracy Urzędu w poniedziałki w godz. 7:00 do 15:00 ( pozostałe dni bez zmian ).

Sprawy dotyczące działalności gospodarczej, dowodów osobistych oraz zameldowania realizowane są przez Wydział ds. Obywatelskich przy ul. Lipowej 51 w Wołczkowie, po wcześniejszym telefonicznym umówieniu konkretnej godziny.

  • Dowody osobiste nr tel. 91 311 23 00
  • Ewidencja ludności nr tel. 91 311 38 03
  • Działalność gospodarcza/karty rodzinne nr tel. 91 439 65 07

W wejściach do poszczególnych wydziałów i referatu (z wyłączeniem Wydziału ds. Ochrony Środowiska ) ustawione zostały urny i skrzynki do pozostawiania dokumentów przyniesionych do Urzędu. Dokumenty do Wydziału ds. Ochrony Środowiska można zostawić w urnach ustawionych w innych wydziałach i referacie.

Kasy urzędu są nieczynne, płatności mogą być realizowane wyłącznie w formie bezgotówkowej na rachunki Urzędu. 

Poniżej dane kontaktowe do poszczególnych Wydziałów, Referatu

Sekretariat Urzędu Gminy ul. Szczecińska 16a, tel. 91 311 30 48 

e-mail: gmina@dobraszczecinska.pl

Sekretariat Wydziału ds. Komunalnych i Inwestycji, tel.   91 311 32 36

e-mail: wydzial@dobraszczecinska.pl

Sekretariat Wydziału ds. Obywatelskich, tel. 91 311 22 81

e-mail: wso@dobraszczecinska.pl

Sekretariat Wydziału ds. Ochrony Środowiska,  tel. 91 311 23 06

e-mail: wos@dobraszczecinska.pl

Sekretariat Wydziału ds. Gospodarki Odpadami Komunalnymi i Egzekucji,
tel.  91 311 34 87

e-mail: sekretariat-wgokie@dobraszczecinska.pl

Sekretariat Referatu ds. Planowania Przestrzennego i Warunków Zabudowy, 

tel. 91 424 19 76

e-mail: sekretariatppiwz@dobraszczecinska.pl

Przepraszamy za powstałe utrudnienia i prosimy Państwa o wyrozumiałość.

Zarządzenie nr 9/2022 Wójta Gminy Dobra z dnia 24 stycznia 2022r.w sprawie wprowadzenia zmian w zakresie obsługi Interesantów oraz sposobu funkcjonowania Urzędu Gminy Dobra  >> pobierz.

Wójt 

Teresa Dera

Przetłumacz / translate
Loading...

Na skróty

Polecamy

Gminy partnerskie

Projekt POIS.02.03.00-0307/17
Poprawa gospodarki wodno-ściekowej w gminie Dobra
W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), informujemy o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych. Poniższe zasady stosuje się począwszy od 25 maja 2018 roku. Więcej