III sesja Rady Gminy Dobra

Kategoria > Informacje ogólne
III sesja Rady Gminy Dobra

W dniu 21 lutego 2019 r. odbyła się III sesja Rady Gminy Dobra. W sesji uczestniczyli: Wójt, Sekretarz, Skarbnik, Sołtysi, Kierownicy jednostek organizacyjnych Gminy Dobra.

Podczas sesji przyjęto następujące uchwały:

  • w sprawie zmian budżetu Gminy na 2019 rok;
  • zmieniającą uchwałę w sprawie uchwalenia zmiany wieloletniej prognozy finansowej Gminy Dobra na lata 2019 – 2025;
  • w sprawie uchwalenia statutów sołectw Gminy Dobra;
  • Zmieniającą uchwałę w sprawie powołania Komisji rewizyjnej Rady Gminy Dobra
  • w sprawie zlecenia wykonania zadania Gminie Miasto Szczecin z zakresu przeciwdziałania alkoholizmowi;
  • w sprawie udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Polickiemu;
  • w sprawie określenia wysokości i warunków udzielenia bonifikaty od opłaty jednorazowej za przekształcenie prawa użytkowania wieczystego gruntów stanowiących własność Gminy Dobra zabudowanych na cele mieszkaniowe w prawo własności tych gruntów;
  • w sprawie przyjęcia Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie gminy Dobra w 2019 roku;
  • w sprawie ustalenia kryteriów rekrutacji do oddziałów przedszkolnych
    w szkołach podstawowych oraz publicznych innych form wychowania przedszkolnego prowadzonych przez Gminę Dobra;
  • w sprawie zbycia nieruchomości gruntowych;
  • w sprawie ustanowienia odpłatnej służebności przesyłu na nieruchomościach stanowiących własność Gminy Dobra;
  • w sprawie uchwalenia Regulaminu dostarczenia wody i odprowadzania ścieków na terenie Gminy Dobra;
  • w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Dobra, obejmującego teren w obrębie Bezrzecza, w rejonie ul. Szkolnej;
  • w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Dobra, w obrębie Dobra (dot. ul. Spełnionych Marzeń);
  • w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Dobra, w obrębie Dobra;
  • w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Dobra, w obrębie Mierzyn 1;
  • w sprawie rozpatrzenia skargi na działalność Wójta Gminy Dobra (skarga mieszkanki m. Dołuje);
  • w sprawie rozpatrzenia skargi na działalność Wójta Gminy Dobra (skarga mieszkańca m. Bezrzecze).

Ponadto Radni zapoznali się ze:

  • Sprawozdaniem z wysokości średnich wynagrodzeń nauczycieli na poszczególnych stopniach awansu zawodowego w szkołach prowadzonych przez jednostkę samorządu terytorialnego.
  • Informacją o realizacji uchwał podjętych przez Rade Gminy w okresie 01.01.2018-30.06.2018r.
  • Informacją o realizacji zadań Wydziału ds. Gospodarki Odpadami Komunalnymi i Egzekucji  związanych z utrzymaniem czystości i porządku w gminie za okres 01.01.2018 - 31.12.2018r.
  • Sprawozdaniem z działalności Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Gminy Dobra za rok 2018
  • Sprawozdaniem z działalności Wójta Gminy Dobra w okresie od dnia 01.12.2018 r. do dnia 31.01.2019 r.

 

Ewelina Ziółko

 

 

Przetłumacz / translate
Loading...

Na skróty

Polecamy

Gminy partnerskie

Projekt POIS.02.03.00-0307/17
Poprawa gospodarki wodno-ściekowej w gminie Dobra
W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), informujemy o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych. Poniższe zasady stosuje się począwszy od 25 maja 2018 roku. Więcej