Harmonogram rekrutacji do klas pierwszych szkół podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Dobra, na rok szkolny 2017/2018

Kategoria > Oświata

Dobra, dnia 13 kwietnia 2017 r.

 

Harmonogram rekrutacji do klas pierwszych szkół podstawowych, dla których organem

prowadzącym jest Gmina Dobra, na rok szkolny 2017/2018

 

W terminie od dnia 04 maja 2017 r. do dnia 19 maja 2017 r. do godz. 14:00 będzie prowadzona rekrutacja, na rok szkolny 2017/2018, do klas pierwszych szkół podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Dobra.

Harmonogram czynności w postępowaniu rekrutacyjnym i postępowaniu uzupełniającym na rok szkolny 2017/2018 do klas pierwszych szkół podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Dobra, określa zarządzenie Nr 58/2017 Wójta Gminy Dobra z dnia 13 kwietnia 2017r.

Harmonogram czynności w postępowaniu rekrutacyjnym i postępowaniu uzupełniającym na rok szkolny 2017/2018 do klas pierwszych szkół podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Dobra:

 

L.p.

Czynności rekrutacyjne

Termin
w postępowaniu rekrutacyjnym

Termin
w postępowaniu uzupełniającym

1.

Złożenie wniosku o przyjęcie do szkoły podstawowej wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnianie przez kandydata warunków lub kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym

od 04.05.2017 r. do 19.05.2017 r. do godz. 14:00

od 02.06.2017 r. do 06.06.2017 r. do godz. 14:00

2.

Weryfikacja przez komisję rekrutacyjną wniosków o przyjęcie do szkoły podstawowej i dokumentów potwierdzających spełnianie przez kandydata warunków lub kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym, w tym dokonanie przez przewodniczącego komisji rekrutacyjnej czynności, o których mowa w art. 150 ust. 7 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (Dz. U. z 2017 r. poz. 59)

do 24.05.2017 r.

do 08.06.2017 r.

3.

Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów zakwalifikowanych i kandydatów niezakwalifikowanych

29.05.2017 r.

do godz. 15:00

09.06.2017 r.
do godz. 15:00

4.

Potwierdzenie przez rodzica kandydata woli przyjęcia w postaci pisemnego oświadczenia

31.05.2017 r.

do godz. 14:00

14.06.2017 r.

do godz. 14:00

5.

Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów przyjętych i kandydatów nieprzyjętych

01.06.2017 r.

do godz. 15:00

20.06.2017 r.

do godz. 15:00

 

Kryteria rekrutacji do klas pierwszych szkół podstawowych określa uchwała Nr XXII/297/2017 Rady Gminy Dobra z dnia 30 marca 2017 r. w sprawie ustalenia zasad i kryteriów rekrutacji do klas pierwszych szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Dobra.

Kryteria rekrutacji dla kandydatów zamieszkałych poza obwodem szkół do klas pierwszych szkół podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Dobra oraz liczba punktów przyznana danemu kryterium:

1) rodzeństwo kandydata uczęszcza do danej szkoły podstawowej – 10 pkt;

2) dziecko rodziców (opiekunów prawnych) zamieszkałych na terenie gminy Dobra; kryterium stosuje się również do rodzica (opiekuna prawnego) zamieszkałego na terenie gminy Dobra samotnie wychowującego dziecko  – 5 pkt;

3) dziecko, którego przynajmniej jedno z rodziców (opiekunów prawnych) pracuje,  prowadzi gospodarstwo rolne lub prowadzi pozarolniczą działalność gospodarczą w obwodzie danej szkoły podstawowej; kryterium stosuje się również do rodzica (opiekuna prawnego) pracującego zawodowo, prowadzącego gospodarstwo rolne lub prowadzącego pozarolniczą działalność gospodarczą w obwodzie danej szkoły podstawowej samotnie wychowującego dziecko – 5 pkt.

 

Wniosek o przyjęcie dziecka do klasy pierwszej szkoły podstawowej należy składać w sekretariacie szkoły w terminie rekrutacji, tj. od dnia 04 maja 2017 r. do dnia 19 maja 2017 r. do godz. 14:00.

 

Szczegółowe informacje o prowadzonym naborze do klas pierwszych szkół podstawowych uzyskać można w szkołach, dla których organem prowadzącym jest Gmina Dobra:

1) Publiczna Szkoła Podstawowa w Bezrzeczu, Bezrzecze, ul. Górna 3, 71-218 Szczecin, tel. 91 439 17 31;

2) Publiczna Szkoła Podstawowa im. K.I. Gałczyńskiego w Dobrej, ul. Poziomkowa 5, 72-003 Dobra, tel. 91 311 33 92;

3) Publiczna Szkoła Podstawowa im. Przyjaciół Dzieci w Mierzynie, ul. Kolorowa 27, 72-006 Mierzyn, tel. 91 483 13 40;

4) Publiczna Szkoła Podstawowa w Rzędzinach, Rzędziny 6, 72-003 Dobra, tel. 91 311 24 39;

5) Zespół Szkół w Dołujach, ul. Daniela 18, 72-002 Dołuje, tel. 91 311 88 20.

 

 

Wójt Gminy Dobra

Przetłumacz / translate
Loading...

Na skróty

Polecamy

Gminy partnerskie

Projekt POIS.02.03.00-0307/17
Poprawa gospodarki wodno-ściekowej w gminie Dobra
W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), informujemy o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych. Poniższe zasady stosuje się począwszy od 25 maja 2018 roku. Więcej