Zmiana miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Dobra, w obrębie Łęgi

Kategoria > Informacje ogólne
Zmiana miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Dobra, w obrębie Łęgi

Herb Gminy DobraNa podstawie art. 17 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (j. Dz. U. z 2022r. poz. 503 ze zm.) oraz art. 39 ust. 1, art. 40, art. 46 ust. 1 pkt 1, art. 51 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1029 ze zm.) Wójt Gminy Dobra w dniu 13.01.2023 r. zawiadamia o podjęciu uchwały nr XXXII/411/2022 Rady Gminy Dobra z dnia 28 kwietnia 2022 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Dobra, w obrębie Łęgi.

Obszar opracowania zmiany planu obejmuje teren części działek nr 63/2, 63/12, 144 w obrębie Łęgi. Granice opracowania zmiany miejscowego planu zostały określone na załączniku graficznym do w/w uchwały. Celem opracowania miejscowego planu, jest zmiana przeznaczenia z terenu lokalizacji gazociągu wysokiego ciśnienia i urządzeń infrastruktury towarzyszącej na teren upraw rolniczych oraz teren drogi publicznej. Jednocześnie, zgodnie z art. 39 ust. 1 w związku z art. 46 ust. 1 pkt 1, ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1029 ze zm.) przystępuje się do przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko dotyczącej w/w projektu planu. Z niezbędną dokumentacją sprawy można zapoznać się w siedzibie Urzędu Gminy w Dobrej, w Referacie ds. Planowania Przestrzennego  i Warunków Zabudowy, ul. Graniczna 24 a, w pn. w godz. od 830 - 1630, od wt. do pt. w godz. od 700-1500 .

Zainteresowani mogą składać wnioski dotyczące ww. planu miejscowego oraz strategicznej oceny oddziaływania na środowisko w formie pisemnej, ustnie do protokołu za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania ich kwalifikowanym podpisem elektronicznym na adres: pp@dobraszczecinska.pl oraz za pomocą elektronicznej skrzynki podawczej w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2021 r. poz. 2070 ze zm.), opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub opatrzone podpisem potwierdzonym profilem zaufanym ePUAP. Wnioski należy składać na piśmie w Urzędzie Gminy Dobra, ul. Szczecińska 16 a, 72-003 Dobra, w terminie 21 dni od daty ukazania się niniejszego ogłoszenia, do 03 lutego 2023 r. Wniosek powinien zawierać nazwisko, imię, nazwę i adres Wnioskodawcy, przedmiot wniosku oraz oznaczenie nieruchomości, której dotyczy. W przypadku posiadania tytułu prawnego do nieruchomości, której dotyczy składany wniosek należy podać tytuł prawny.

Przetłumacz / translate
Loading...

Na skróty

Polecamy

Gminy partnerskie

Projekt POIS.02.03.00-0307/17
Poprawa gospodarki wodno-ściekowej w gminie Dobra
W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), informujemy o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych. Poniższe zasady stosuje się począwszy od 25 maja 2018 roku. Więcej