XXXIX sesja Rady Gminy Dobra

Kategoria > Informacje ogólne
XXXIX sesja Rady Gminy Dobra

Zdjęcie obradującej Rady GminyW dniu 22 grudnia 2022r. odbyła się XXXIX sesja Rady Gminy Dobra. W sesji uczestniczyli Wójt Gminy, Skarbnik Gminy, Kierownicy Wydziałów, Dyrektorzy Szkół oraz jednostek organizacyjnych.  

Radni podjęli uchwały:

- w sprawie zmian budżetu Gminy Dobra na 2022r.

- zmieniającą uchwałę w sprawie uchwalenia zmiany wieloletniej prognozy finansowej Gminy Dobra na lata 2022 – 2025.

- w sprawie ustalenia wydatków, które nie wygasają z upływem roku budżetowego 2022.

- w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Dobra na rok 2023.

- w sprawie uchwalenia wieloletniej prognozy finansowej Gminy Dobra na lata 2023-2026.

- w sprawie wydania opinii o lokalizacji kasyna gry przy ul. Weleckiej 1 w Mierzynie (opinia negatywna).

- w sprawie wydania opinii o lokalizacji kasyna gry przy ul. Weleckiej 1 w Mierzynie (opinia negatywna).

- w sprawie przyjęcia Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii na 2023 rok.

- w sprawie szczegółowych zasad, sposobu i trybu udzielania ulg w spłacie należności pieniężnych mających charakter cywilnoprawny przypadających Gminie Dobra i jej jednostkom podległym oraz warunków dopuszczalności pomocy publicznej w przypadkach, w których ulga stanowić będzie pomoc publiczną oraz o warunkach stosowania ulg z urzędu.

- zmieniającą uchwałę w sprawie zasad udzielania i rozmiaru obniżek tygodniowego obowiązkowego wymiaru godzin zajęć dyrektorom, wicedyrektorom oraz nauczycielom pełniącym inne stanowiska kierownicze oraz określenia zasad rozliczania tygodniowego obowiązkowego wymiaru godzin zajęć nauczycieli, dla których ustalony plan zajęć jest różny w poszczególnych okresach roku szkolnego, zatrudnionych w szkołach prowadzonych przez Gminę Dobra.

- w sprawie zamknięcia cmentarza na terenie Gminy Dobra.

- w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Dobra, w obrębie Mierzyn 2.

- w sprawie zatwierdzenia planów pracy stałych komisji Rady Gminy Dobra na rok 2023.

- w sprawie zatwierdzenia planu pracy Rady Gminy Dobra na rok 2023.  

Ponadto radni zapoznali się ze:

- sprawozdaniem Komisji Rewizyjnej z działalności za rok 2022.

- sprawozdanie Komisji Skarg, Wniosków i Petycji z działalności za rok 2022.

- sprawozdaniem Komisji Finansów i Budżetu z działalności za rok 2022.

- sprawozdaniem Komisji Budownictwa i Rozwoju Gospodarczego Gminy z działalności za rok 2022.

- sprawozdaniem Komisji Oświaty, Kultury, Zdrowia i Opieki Społecznej z działalności za rok 2022.

- sprawozdaniem z działalności Wójta Gminy Dobra w okresie od dnia 01.11.2022 r. do dnia 30.11.2022 r.

Ewelina Wiśniewska

Przetłumacz / translate
Loading...

Na skróty

Polecamy

Gminy partnerskie

Projekt POIS.02.03.00-0307/17
Poprawa gospodarki wodno-ściekowej w gminie Dobra
W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), informujemy o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych. Poniższe zasady stosuje się począwszy od 25 maja 2018 roku. Więcej