XLV sesja Rady Gminy Dobra

Kategoria > Informacje ogólne
XLV sesja Rady Gminy Dobra

W dniu 19 września 2023 r. odbyła się XLV sesja Rady Gminy. W sesji uczestniczyli Wójt Gminy, Skarbnik Gminy, Kierownicy Wydziałów, Dyrektorzy Szkół oraz Jednostek Organizacyjnych.  

Radni podjęli uchwały:

  • w sprawie zmian budżetu Gminy Dobra na 2023r.
  • zmieniającą w sprawie uchwalenia wieloletniej prognozy finansowej Gminy Dobra na lata 2023 – 2030.
  • w sprawie zasad udzielania dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków lub gminnej ewidencji zabytków w ramach Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.
  • w sprawie udzielenia pomocy finansowej dla Powiatu Polickiego na dofinansowanie "Powiatowego programu przeciwdziałania nadwadze i otyłości wśród dzieci w wieku 8 lat uczęszczających do szkół podstawowych w Powiecie Polickim".
  • w sprawie pomocy finansowej dla Powiatu Polickiego dot. drogi powiatowej nr 3916Z Bezrzecze – Wołczkowo.
  • w sprawie pomocy finansowej dla Powiatu Polickiego dot. drogi powiatowej nr 3920Z Dołuje – Przecław.
  • w sprawie udzielenia dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków lub gminnej ewidencji zabytków w ramach Rządowego Programu Odbudowy Zabytków w 2023r.
  • w sprawie przyjęcia programu współpracy z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2024.
  • w sprawie zasad budżetu obywatelskiego na rok 2024.
  • w sprawie trybu i sposobu powoływania i odwoływania członków Zespołu Interdyscyplinarnego w Gminie Dobra.
  • w sprawie ustalenia maksymalnej liczby zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych na terenie Gminy Dobra.
  • w sprawie wyrażenia zgody na nieodpłatne przekazanie własności Gminy Dobra na rzecz Skarbu Państwa.
  • w sprawie ustanowienia odpłatnej służebności gruntowej w działce gminnej nr 234/2 w m. Dołuje.
  • w sprawie zmiany uchwały XIX/270/2020 Rady Gminy Dobra z dnia 26 listopada 2020r. w sprawie wyznaczenia obszaru i granic aglomeracji Mierzyn.
  • w sprawie zmiany uchwały XIX/269/2020 Rady Gminy Dobra z dnia 26 listopada 2020r. w sprawie wyznaczenia obszaru i granic aglomeracji Dobra.
  • w sprawie nadania nazwy ulicy w miejscowości Grzepnica.
  • w sprawie przekazania skargi organowi właściwemu.

Ponadto radni :

  • przyjęli sprawozdanie z kontroli przeprowadzonej przez Komisję Rewizyjną Rady Gminy w Gminnym Centrum Kultury i bibliotek
  • zapoznali się z informacją o przebiegu wykonaniu budżetu Gminy za I półrocze 2023 r.
  • zapoznali się z informacją o realizacji zadań związanych z utrzymaniem czystości i porządku w gminie za okres 01.07.2022r. – 30.06.2023r.
  • zapoznali się z informacją o pomocy finansowej dla mieszkańców Gminy Dobra w ramach porozumień, dotacji, umów z innymi jednostkami samorządu terytorialnego, organizacjami w 2022 roku.
  • zapoznali się ze sprawozdaniem z działalności  Wójta  Gminy  Dobra  w  okresie od  dnia  06.2023r.  do  dnia  31.08.2023r.

 

Julia Skupińska

 

Przetłumacz / translate
Loading...

Na skróty

Polecamy

Gminy partnerskie

Projekt POIS.02.03.00-0307/17
Poprawa gospodarki wodno-ściekowej w gminie Dobra
W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), informujemy o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych. Poniższe zasady stosuje się począwszy od 25 maja 2018 roku. Więcej