W dniu 28 listopada 2024 r. odbyła się IX sesja Rady Gminy Dobra.

Kategoria > Informacje ogólne
Herb Gminy Dobra

W sesji uczestniczyli Wójt Gminy, Zastępcy Wójta Gminy, Skarbnik Gminy, Sekretarz Gminy, Kierownicy Wydziałów, Dyrektorzy Szkół oraz Jednostek Organizacyjnych.

  Radni podjęli uchwały:

  • Nr IX/69/2024 w sprawie odwołania radnego z funkcji Wiceprzewodniczącego Rady Gminy Dobra.
  • Nr IX/70/2024 w sprawie odwołania radnego z funkcji Wiceprzewodniczącego Rady Gminy Dobra.
  • Nr IX/71/2024 w sprawie odwołania radnego z funkcji  Przewodniczącej Rady Gminy Dobra.
  • Nr IX/72/2024 w sprawie wyboru Przewodniczącego Rady Gminy Dobra.
  • Nr IX/73/2024 w sprawie wyboru Wiceprzewodniczącego Rady Gminy Dobra.
  • Nr IX/74/2024 w sprawie powołania Komisji Budownictwa i Rozwoju Gospodarczego Gminy Rady Gminy Dobra.
  • Nr IX/75/2024 w sprawie powołania Komisji Oświaty, Kultury, Zdrowia i Opieki Społecznej Rady Gminy Dobra.
  • Nr IX/76/2024 w sprawie powołania Komisji Finansów i Budżetu Rady Gminy Dobra.
  • Nr IX/77/2024 w sprawie powołania Komisji Rewizyjnej Rady Gminy Dobra.
  • Nr IX/78/2024 w sprawie powołania Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Gminy Dobra.
  • Nr IX/79/2024 w sprawie zmian budżetu Gminy na 2024 r.
  • Nr IX/80/2024 zmieniającą uchwałę w sprawie uchwalenia zmiany wieloletniej prognozy finansowej Gminy Dobra na lata 2024-2030.
  • Nr IX/81/2024 zmieniającą uchwałę w sprawie uchwalenia statutu Gminy Dobra.
  • Nr IX/82/2024 w sprawie wyrażenia woli przystąpienia do stowarzyszenia „ Związek Gmin Wiejskich Rzeczypospolitej”.
  • Nr IX/83/2024 w sprawie zmiany Uchwały Nr XLVIII/628/2023 Rady Gminy Dobra z dnia 28 grudnia 2023 r. w sprawie zawarcia porozumienia międzygminnego pomiędzy Gminą Dobra a Gminą Miasto Szczecin w zakresie realizacji zadań z zakresu publicznego transportu zbiorowego.
  • Nr IX/84/2024 w sprawie wyznaczenia przedstawicieli Rady Gminy Dobra do składu Gminnej Rady Działalności Pożytku publicznego w Dobrej.
  • Nr IX/85/2024 w sprawie przyjęcia programu współpracy z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2025.

Ponadto radni:

  • przyjęli sprawozdanie z kontroli przeprowadzonej przez Komisję Rewizyjną Rady Gminy Dobra w zakresie kontroli działalności bibliotek w 2023 r.
  • przyjęli sprawozdanie z kontroli przeprowadzonej przez Komisję Rewizyjną Rady Gminy Dobra w zakresie kontroli wydatków na działalność OSP za rok 2023.
  • przyjęli sprawozdanie z kontroli przeprowadzonej przez Komisję Rewizyjną Rady Gminy Dobra w zakresie kontroli Straży Gminnej w zakresie realizacji zadań statutowych za rok 2023.
  • zapoznali się z informacją na temat realizacji zadań oświatowych Gminy Dobra w roku szkolnym 2023/2024.
  • zapoznali się z informacją o podmiotach wyznaczonych do wykonywania kary ograniczenia wolności oraz prac społecznie użytecznych.
  • zapoznali się ze sprawozdaniem z działalności Wójta Gminy Dobra w okresie od dnia 24.10.2024r. do dnia 27.11.2024r.
Przetłumacz / translate
Loading...

Na skróty

Polecamy

Gminy partnerskie

Projekt POIS.02.03.00-0307/17
Poprawa gospodarki wodno-ściekowej w gminie Dobra
W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), informujemy o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych. Poniższe zasady stosuje się począwszy od 25 maja 2018 roku. Więcej