Zlecono opracowanie dokumentacji technicznej modernizacji wraz z infrastrukturą ul. Zakładowej w Mierzynie, gm. Dobra w ramach zadania : „Modernizacja ul. Zakładowej w Mierzynie” wraz z uzyskaniem dokumentów niezbędnych do realizacji zadania ( pozwolenie na budowę lub zgłoszenie robót ).
Wykonawca: BPD – Biuro Projektów Drogowych Aleksandra Nowik
Kwota: 50 922,00 zł
Termin wykonania umowy: 20 listopada 2018 roku
Informacja z dnia 24.04.2019 r.
Na podstawie opracowania dokumentacji technicznej modernizacji wraz z infrastrukturą ul. Zakładowej w Mierzynie, gm. Dobra w ramach zadania: „Modernizacja ul. Zakładowej w Mierzynie” brak uwag do zgłoszenia prac budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę.
Zakres prac przebudowy ulicy Zakładowej obejmuje:
Wieloletni Plan Finansowy przewiduje realizację zadania na rok 2019 i 2020. Zgodnie z założeniem WPF procedura przetargowa będzie przeprowadzona w roku bieżącym w celu wyłonienia Wykonawcy robót budowlanych.
Informacja z dnia 13.11.2019 r.
Obecnie, Gmina ogłosiła przetarg nieograniczony na roboty budowlane polegające na budowie drogi od DK nr 10 o nawierzchni bitumicznej (skrzyżowanie) oraz budowie drogi ul. Zakładowej z kostki betonowej wraz z chodnikiem i zjazdami oraz przebudową sieci: telekomunikacyjnej, wodociągowej, kanalizacji deszczowej i sanitarnej.
Termin składania ofert przewiduje się na dzień 26.11.2019.
Ogłoszenie o zamówieniu publicznym można śledzić na stronie: https://bip.dobraszczecinska.pl/zamowienia/pokaz/750.dhtml
Informacja z dnia 17.03.2020 r.
W dniu 16 marca 2020 r. przekazano plac budowy pod inwestycje polegającą na budowie drogi od DK nr 10 o nawierzchni bitumicznej (skrzyżowanie) oraz budowie drogi ul. Zakładowej z kostki betonowej wraz z chodnikiem i zjazdami oraz przebudowie sieci: telekomunikacyjnej, wodociągowej, kanalizacji deszczowej i sanitarnej w ramach ww. zadania.
Wykonawcą ww. prac jest P.H.U. BUDMAR Marek Niedośpiał z siedzibą w Szczecinie
Koszt budowy to kwota 1 444 020,00 zł brutto.
Termin zakończenia robót budowlanych: 30 października 2020 roku
Realizacja robót na koniec sierpnia 2020 roku:
1. Wymieniono i wybudowano sieć kanalizacji deszczowej wraz z przyłączami do granicy posesji.
2. Wymieniono i wybudowano sieć kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami do granicy posesji.
3. Wymieniono i wybudowano sieć wodociągową wraz z przyłączami do granicy posesji.
4. Przebudowa drogi i chodnika w trakcie - ustawiony jest krawężnik od strony północno zachodniej. Na długości ustawionego krawężnika i szerokości 2m wykonano stabilizację oraz podbudowę z kruszywa łamanego w celu umożliwienia przejazdu.
Realizacja robót na dzień 30 października 2020 roku:
Informacja z dnia 08.12.2020r.
Zakończyły się prace na ulicy Zakładowej w Mierzynie. W dniu 30 listopada br. dokonano odbioru technicznego inwestycji.
W ramach remontu przebudowano konstrukcję jezdni i skrzyżowanie z ul. Welecką, wykonano nowe chodniki i zjazdy do posesji oraz zmodernizowano sieci tj.: wodociągową, sanitarną i deszczową.
Informacja z dnia 23.12.2020r.
Zakończono prace w zakresie dokumentacji powykonawczej dla wykonanych robót budowlanych. Zakres wykonanych robót objętych zamówieniem jest zgodny z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi, obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi, normami oraz zasadami wiedzy technicznej.