IX sesja Rady Gminy Dobra

Kategoria > Informacje ogólne
IX sesja Rady Gminy Dobra

W dniu 24 października 2019 r. odbyła się IX sesja Rady Gminy. W sesji uczestniczyli Wójt Gminy, Sekretarz Gminy, Skarbnik Gminy,  Kierownicy jednostek i wydziałów, Dyrektorzy szkół, Radny Powiatu Polickiego Pan Albin Majkowski oraz mieszkańcy gminy.

Radni podjęli uchwały:

  • w sprawie zmian budżetu Gminy na 2019 rok
  • zmieniającą uchwałę w sprawie uchwalenia zmiany wieloletniej prognozy finansowej Gminy Dobra na lata 2019 – 2025
  • w sprawie określenia stawek podatku od nieruchomości za 2020 r.
  • w sprawie zwolnienia z podatku od nieruchomości na lata 2020-2021
  • w sprawie określenia wysokości stawek podatku od środków transportowych na 2020 rok
  • w sprawie wysokości ekwiwalentu pieniężnego dla członka ochotniczej straży pożarnej, który uczestniczył w działaniu ratowniczym lub szkoleniu pożarniczym
  • w sprawie zasad przyznawania i wysokości diet Radnym Gminy Dobra oraz zwrotu kosztów podróży służbowej
  • w spawie ustanowienia zasad przysługiwania diet sołtysom
  • w sprawie ustalenia opłat za korzystanie z cmentarzy komunalnych w gminie Dobra
  • sprawie sposobu ustalenia opłat za korzystanie z boisk sportowych na terenie Gminy Dobra
  • w sprawie ustalenia wysokości stawek opłaty targowej oraz wprowadzenia zwolnień od opłaty targowej
  • w sprawie zbycia nieruchomości gruntowej (dz.nr 124)
  • w sprawie zbycia nieruchomości gruntowej (dz. nr 30/8)
  • w sprawie ustanowienia odpłatnej służebności przesyłu na nieruchomościach stanowiących własność Gminy Dobra
  • w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Dobra, w obrębie geodezyjnym Grzepnica
  • w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Dobra w obrębie Wołczkowo, obejmującego działki nr 436/1 oraz 436/2

Ponadto radni zapoznali się z:

  • informacją w sprawie opłat od posiadania psów w 2020 roku
  • informacją na temat współpracy z partnerami zagranicznymi za rok 2018
  • sprawozdaniem z kontroli przeprowadzonej przez Komisję Rewizyjną Rady Gminy w Zespole Ekonomiczno-Administracyjnym Szkół w Dobrej.
  • sprawozdaniem z kontroli przeprowadzonej przez Komisję Rewizyjną Rady Gminy w Zespole Finansowym.
  • informacją na temat inwestycji gminnych za okres 01.01.2019r.-30.09.2019r.
  • informacją na temat oświadczeń majątkowych.
  • sprawozdaniem z działalności Wójta Gminy Dobra w okresie od dnia 01.09.2019r. do 30.09.2019r.

 

Ewelina Ziółko

 

 

Przetłumacz / translate
Loading...

Na skróty

Polecamy

Gminy partnerskie

Projekt POIS.02.03.00-0307/17
Poprawa gospodarki wodno-ściekowej w gminie Dobra
W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), informujemy o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych. Poniższe zasady stosuje się począwszy od 25 maja 2018 roku. Więcej