INFORMACJA Z XIX SESJI RADY GMINY DOBRA

Kategoria > Informacje ogólne
INFORMACJA Z XIX SESJI RADY GMINY DOBRA
W dniu 29 listopada 2012 r. w Gminnym Ośrodku Kultury w Dobrej odbyła się XIX sesja Rady Gminy Dobra.
Podczas sesji Rada Gminy podjęła uchwały w sprawie zmian budżetu Gminy na 2012 r., w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej Gminy Dobra na lata 2012-2025 oraz uchwałę zmieniającą Gminny Program Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii na rok 2012.

Rada Gminy podjęła również uchwały: w sprawie zatwierdzenia taryf za zbiorowe zaopatrzenie w wodę na terenie Gminy Dobra na rok 2013, w sprawie zatwierdzenia taryfy za zbiorowe odprowadzenie ścieków na terenie Gminy Dobra na rok 2013, w sprawie uchwalenia założeń do planu zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe Gminy Dobra, w sprawie wyrażenia zgody na ustanowienie służebności gruntowej przejazdu i przechodu, w sprawie uchwalenia Wieloletniego programu gospodarowania mieszkaniowym zasobem Gminy Dobra na lata 2013-2017, uchwałę w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany w planie miejscowym zagospodarowania przestrzennego gminy Dobra, w obrębie Dobra oraz uchwałę zmieniającą uchwałę w sprawie zasad udzielania i rozmiaru obniżek tygodniowego obowiązkowego wymiaru godzin zajęć dyrektorom, wicedyrektorom oraz nauczycielom pełniącym inne stanowiska kierownicze, ustalenia tygodniowego obowiązkowego wymiaru godzin zajęć nauczycieli realizujących w ramach stosunku pracy obowiązki określone dla stanowisk o różnym tygodniowym obowiązkowym wymiarze godzin, zatrudnionych w szkołach prowadzonych przez Gminę Dobra.    

Rada Gminy podjęła następujące uchwały, wynikające ze zmiany ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach: w sprawie wyboru metody ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, w sprawie postanowienia o odbieraniu odpadów komunalnych od właścicieli  nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne, w sprawie określenia wzoru deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi składanej przez właściciela nieruchomości, w sprawie określenia terminu, częstotliwości i trybu uiszczania opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, w sprawie podziału obszaru Gminy Dobra na sektory.

Podjęto także uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie porozumienia międzygminnego Gminy Dobra z Gminą Kołbaskowo w sprawie powierzenia Gminie Kołbaskowo wykonywania zadań publicznych z zakresu zorganizowania systemu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Dobra oraz uchwałę w sprawie wystąpienia do posłów z terenu Województwa Zachodniopomorskiego o podjęcie inicjatywy ustawodawczej w sprawie zmiany przepisów ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2012 r. poz. 391).

 

 

Sporządziła:
Weronika Cukrowska

Przetłumacz / translate
Loading...

Na skróty

Polecamy

Gminy partnerskie

Projekt POIS.02.03.00-0307/17
Poprawa gospodarki wodno-ściekowej w gminie Dobra
W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), informujemy o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych. Poniższe zasady stosuje się począwszy od 25 maja 2018 roku. Więcej