Informacja o złożonej ofercie na realizację zadania publicznego w trybie tzw. małego grantu - realizacja zadania z budżetu obywatelskiego

Kategoria > Informacje ogólne
Informacja o złożonej ofercie na realizację zadania publicznego w trybie tzw. małego grantu - realizacja zadania z budżetu obywatelskiego

Wójt Gminy Dobra informuje, że dniu 21 października 2022 r. Stowarzyszenie na Rzecz Rozwoju Sołectwa Dołuje złożyło uproszczoną ofertę realizacji zadania publicznego w ramach Budżetu Obywatelskiego (II część projektu nr 25) pn. "Integracja nas wzbogaca - Bal Seniora". Projekt ten został wytypowany do realizacji w 2022 r.

W załączeniu przedstawiam ofertę stowarzyszenia  >> pobierz (pdf)

W terminie 7 dni od daty upublicznienia oferty każdy może zgłosić do niej uwagi:
przesyłając je na adres dotacje@dobraszczecinska.pl
przekazując je w formie pisemnej do sekretariatu Urzędu Gminy Dobra na adres: ul. Szczecińska 16a, 72-003 Dobra
do dnia 2 listopada 2022 r.

Podstawa prawna: Art. 19a ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i wolontariacie (Dz. U. 2022.1327 ze zm.)

Wójt Gminy Dobra

Przetłumacz / translate
Loading...

Na skróty

Polecamy

Gminy partnerskie

Projekt POIS.02.03.00-0307/17
Poprawa gospodarki wodno-ściekowej w gminie Dobra
W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), informujemy o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych. Poniższe zasady stosuje się począwszy od 25 maja 2018 roku. Więcej