Gmina Dobra przystępuje do sporządzenia planu ogólnego Gminy Dobra

Kategoria > Informacje ogólne
Herb Gminy Dobra

Wójt Gminy Dobra zawiadamia o przystąpieniu do sporządzenia planu ogólnego gminy Dobra wraz z prognozą oddziaływania na środowisko, sporządzanego w zakresie zgodnym z uchwałą nr XLVI/610/2023 Rady Gminy Dobra z dnia 26 października 2023 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu ogólnego gminy Dobra. Granice obszaru obejmują całą gminę Dobra w jej granicach administracyjnych.

Każdy ma prawo do składania wniosków w przedmiotowej sprawie, w terminie do dnia 28 czerwca 2024r.

Wnioski składa się na piśmie utrwalonym w postaci papierowej lub elektronicznej, w tym za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w szczególności poczty elektronicznej, na formularzu w postaci papierowej lub w formie dokumentu elektronicznego. Wnioski należy składać na adres: Urząd Gminy Dobra, Referat ds. Planowania Przestrzennego i Warunków Zabudowy, ul. Graniczna 24a, 72-003 Dobra lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej na adres pp@dobraszczecinska.pl lub za pośrednictwem elektronicznej skrzynki podawczej Urzędu Gminy Dobra, na adres /3211012/SkrytkaESP

Formularz składania wniosków, zgodny z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 13 listopada 2023 r. w sprawie wzoru formularza pisma dotyczącego aktu planowania przestrzennego, jest dostępny na stronie internetowej Urzędu Gminy Dobra https://bip.dobraszczecinska.pl/artykul/wnioski-3  oraz w siedzibie Urzędu Gminy Dobra.

Wnioski złożone po upływie wyznaczonego wyżej terminu pozostawia się bez rozpatrzenia.

Wniosek musi zawierać  imię i nazwisko albo nazwę oraz adres zamieszkania albo siedziby oraz adres poczty elektronicznej (o ile taki posiada) wnioskodawcy, a także wskazanie, czy wnioskodawca jest właścicielem lub użytkownikiem wieczystym nieruchomości objętej wnioskiem. Wnioskodawca może także podać dodatkowe dane do kontaktu takie jak: adres do korespondencji lub numer telefonu. Organem właściwym do rozpatrzenia wniosków jest Wójt Gminy Dobra. Z niezbędną dokumentacją sprawy można zapoznać się w siedzibie Urzędu Gminy Dobra, Referat  ds. Planowania Przestrzennego i Warunków Zabudowy, ul. Graniczna 24a, 72-003 Dobra, w pn. w godz. od 8.30 – 16.30, od wt. do pt. w godz. od 7.00-15.00.

Ogłoszenie o przystąpieniu do planu ogólnego >> pobierz (pdf)

Uchwała nr XLVI/610/2023 Rady Gminy Dobra z dnia 26.10.2023 r. w sprawie przystąpienia do sprządzenia planu ogólnego Gminy Dobra >> pobierz (pdf)

Przetłumacz / translate
Loading...

Na skróty

Polecamy

Gminy partnerskie

Projekt POIS.02.03.00-0307/17
Poprawa gospodarki wodno-ściekowej w gminie Dobra
W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), informujemy o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych. Poniższe zasady stosuje się począwszy od 25 maja 2018 roku. Więcej