Doręczanie decyzji podatkowych na rok 2023

Kategoria > Informacje ogólne
Doręczanie decyzji podatkowych na rok 2023

Herb Gminy DobraInformuję, że od dnia 06 lutego 2023r., osobom fizycznym, pracownicy Urzędu Gminy Dobra będą doręczać decyzje podatkowe na rok 2023.

Decyzje będą również doręczane za pośrednictwem Poczty Polskiej w związku z powyższym zwracam się do Państwa z prośbą o zwrócenie szczególnej uwagi na awiza Poczty Polskiej. Ponieważ w przypadku dwukrotnie awizowanego pisma, doręczenie uważa się za dokonane a pismo pozostawia się w aktach sprawy.

Przypominam, że podatek płatny jest w ratach proporcjonalnych do czasu trwania obowiązku podatkowego, w terminach: do dnia 15 marca, 15 maja, 15 września i 15 listopada roku podatkowego. W przypadku gdy kwota zobowiązania podatkowego nie przekracza 100,00 zł podatek jest płatny jednorazowo w terminie płatności pierwszej raty. W przypadku otrzymania decyzji w terminie innym niż ustawowo wyznaczonym - termin płatności raty wynosi 14 dni od dnia doręczenia decyzji.

Państwa indywidualny numer konta bankowego, na który należy wpłacać podatek zawarty jest w treści decyzji.

Wójt Gminy Dobra

Przetłumacz / translate
Loading...

Na skróty

Polecamy

Gminy partnerskie

Projekt POIS.02.03.00-0307/17
Poprawa gospodarki wodno-ściekowej w gminie Dobra
W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), informujemy o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych. Poniższe zasady stosuje się począwszy od 25 maja 2018 roku. Więcej