Doręczanie decyzji podatkowych na 2024 rok

Kategoria > Informacje ogólne
Doręczanie decyzji podatkowych na 2024 rok

Herb Gminy DobraUprzejmie informuję, że pracownicy Urzędu Gminy Dobra doręczają osobom fizycznym decyzje podatkowe na 2024 rok.

Jednocześnie informuję, że część decyzji jest doręczana za pośrednictwem Poczty Polskiej. W związku z powyższym zwracam się do Państwa z prośbą o zwrócenie szczególnej uwagi na awiza Poczty Polskiej. W przypadku dwukrotnie awizowanego pisma, doręczenie uważa się za dokonane a pismo pozostawia się w aktach sprawy.

Przypominam, że podatek płatny jest w ratach proporcjonalnych do czasu trwania obowiązku podatkowego, w terminach: do dnia 15 marca, 15 maja, 15 września i 15 listopada roku podatkowego. W przypadku gdy kwota zobowiązania podatkowego nie przekracza 100,00 zł podatek jest płatny jednorazowo w terminie płatności pierwszej raty. W przypadku otrzymania decyzji w terminie innym niż ustawowo wyznaczonym - termin płatności raty wynosi 14 dni od dnia doręczenia decyzji.

Państwa indywidualny numer konta bankowego, na który należy wpłacać podatek zawarty jest w treści decyzji. 

Kierownik Wydziału ds. Podatków
Żaneta Łopyta

Przetłumacz / translate
Loading...

Na skróty

Polecamy

Gminy partnerskie

Projekt POIS.02.03.00-0307/17
Poprawa gospodarki wodno-ściekowej w gminie Dobra
W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), informujemy o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych. Poniższe zasady stosuje się począwszy od 25 maja 2018 roku. Więcej