Dołuje, wykonanie chodnika przy ul. Żubrzej i Daniela

Kategoria > Inwestycje 2018

Nazwa zadania: Wykonanie chodnika przy ul. Żubrzej i Daniela w Dołujach.

Zakres prac będzie obejmował budowę chodnika w rejonie skrzyżowania ul. Żubrzej i Daniela, budowę kanalizacji deszczowej do odwodnienia drogi oraz przebudowę odcinków dróg (rejon skrzyżowania) ulic Żubrzej i Daniela.

Wykonawca prac: PUIB ELjOT Jacek Luterek, ul. Marii Skłodowskiej - Curie 9/1, 71-332 Szczecin.

Wartość prac: 1 521 632,79 zł.

Termin zakończenia prac: 15.09.2017 r.

Plac budowy przekazano: 20.06.2016 r.

 

Zdjęcia przed rozpoczęciem prac:

 

Zdjęcia w trakcie prac:

Ze względu na konieczność wymiany rur wodociągowych cementowo - azbestowych ul. Żubrzej i Daniela prace zostały wstrzymane do czasu wykonania uzgodnienia, uzyskania pozwolenia na budowę/zgłoszenia robót nie wymagających pozwolenia na budowę i wymiany rur. Termin zakończenia prac został przedłużony do końca 2017r.

 

Ze względu na brak możliwości z przyczyn technologicznych prowadzenia prac przy wymianie rur sieci wodociągowej oraz budowie sieci kanalizacji deszczowej prace na okres zimowy zostały wstrzymane. Termin zakończenia prac został ustalony na dzień 30.06.2018r.

Rok 2018

 

Na odcinku ul. Daniela została ułożona pierwsza warstwa masy asfaltowej. Na tym odcinku będą wykonywane teraz prace związane z wykończeniem chodników i zjazdów oraz porządkowe. Prace związane z wykonaniem kanalizacji deszczowej i chodnika będą realizowane na ul. Żubrzej do skrzyżowania z ul. Lisią. Ułożenie ostatniej warstwy masy asfaltowej uzależnione jest od wykonania prac na ul. Żubrzej (przy braku problemów związanych z robotami, np. kolizji z infrastrukturą techniczna znajdującą się w tym terenie) i przewidywane jest na koniec miesiąca czerwca.

 

Ze względu na przedłużenie (z przyczyn technologicznych) terminu wykonania prac związanych z wymianą rur azbestowych sieci wodociągowej (prace muszą być wykonane przed pracami związanymi z budową chodnika i odtworzeniem jezdni) termin zakończenia prac związanych z budową chodnika, kanalizacji deszczowej i odtworzenia jezdni został ustalony na dzień 31.07.2018r.

 

Przystąpiono do odbioru prac na powyższym zadaniu.

Zdjęcia po zakończeniu prac:

Przetłumacz / translate
Loading...

Na skróty

Polecamy

Gminy partnerskie

Projekt POIS.02.03.00-0307/17
Poprawa gospodarki wodno-ściekowej w gminie Dobra
W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), informujemy o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych. Poniższe zasady stosuje się począwszy od 25 maja 2018 roku. Więcej