Budowa ul. Komercyjnej w Mierzynie

Kategoria > Inwestycje 2022

W listopadzie 2021 roku Gmina Dobra podpisała umowę na wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa ul. Komercyjnej w Mierzynie” z firmą Pracownia Projektowa A3 Justyna Roman posiadającą swoją siedzibę w Tanowie 72-004, przy ul. Dębowej 24.

W ramach zadania planuje się budowę ulicy Komercyjnej w Mierzynie, obręb Mierzyn 2, gm. Dobra, wraz z niezbędną infrastrukturą podziemną i naziemną tj. m.in.: sieci oświetleniowej, sieci wod-kan., deszczowej, kanałem technologicznym oraz z likwidacją kolizji.

Ponadto, na podstawie przygotowanej dokumentacji, zobowiązuje się Wykonawcę do uzyskania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej w procedurze ZRID.

Wartość umowy obejmuje kwotę 127 800,00 zł netto.

W zakresie Wykonawcy leży wykonanie:

1) koncepcji zagospodarowania terenu,

2) mapy do celów projektowych wraz z jej aktualizacją,

3) projektów budowlanych, (tj.: projektu architektoniczno-budowlanego, projektu zagospodarowania działek lub terenu, projektu technicznego) w zakresie uwzględniających specyfikę zamawianych robót budowlanych oraz spełniających warunki zawarte w uzyskanych opiniach, uzgodnieniach, decyzjach - wszystkich niezbędnych branż

4) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych dla poszczególnych branż

5) kosztorysu inwestorskiego

6) przedmiaru robót

7) badań geotechnicznych 

8) projektu stałej organizacji ruchu wraz z jego zatwierdzeniem

9) projektu nasadzeń zastępczych

10) projektów podziału nieruchomości,

11) sporządzenie BIOZ, HRF,

12) uzyskanie na podstawie ww. dokumentacji decyzji o pozwoleniu na budowę

13) przekazanie całości dokumentacji w wersji elektronicznej (CD/DVD).

Wykonawca jest zobowiązany do wykonania w ramach umowy wszystkich niezbędnych czynności w celu pozyskania niezbędnych dokumentów do realizacji robót budowlanych w tym m.in.:

- podziału dokumentacji na części do realizacji wg wskazań Zamawiającego,

- przygotowania wniosku oraz uzyskanie  decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej w procedurze ZRID,

- likwidacji kolizji,

- składanie wniosków i uzyskanie warunków, uzgodnień, opinii, badań itd.,

- innych dokumentów wymaganych do opracowania dokumentacji projektowej oraz koniecznych na późniejszym etapie realizacji inwestycji, tj. wykonaniu  robót budowlanych.

Przewidywany termin wykonania przedmiotu umowy – 31 października 2022 roku.

Przetłumacz / translate
Loading...

Na skróty

Polecamy

Gminy partnerskie

Projekt POIS.02.03.00-0307/17
Poprawa gospodarki wodno-ściekowej w gminie Dobra
W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), informujemy o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych. Poniższe zasady stosuje się począwszy od 25 maja 2018 roku. Więcej