Dobra, 14 października 2016 r.
Gmina Dobra
ul. Szczecińska 16a
72-003 Dobra
ZAPYTANIE
prowadzone w trybie zamówienia, którego wartość rynkowa netto
nie przekracza równowartości 30.000 euro
Zwracam się z prośbą o złożenie oferty cenowej na opracowanie dokumentacji aplikacyjnej i świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi Inżyniera Kontraktu w ramach projektu pn. „Przebudowa drogi gminnej ul. Wiosenna w Skarbimierzycach”, ubiegającego się o współfinnsowanie w ramach Działania 5.2 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020 „Budowa i przebudowa dróg lokalnych (gminnych i powiatowych) w ramach Strategii ZIT dla SOM”.
Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia, obejmuje:
Opracowanie studium wykonalności
Przygotowanie Wniosku o Dofinansowanie w systemie informatycznym LSI 2014
Realizacja usługi Inżyniera Kontraktu, w tym nadzór i koordynację
robót budowlanych,
promocji projektu.
Do obowiązków Wykonawcy w zakresie opracowania Studium Wykonalności i Wniosku o Dofinansowanie będzie przygotowanie powyższych dokumentów, zgodnie z obowiązującymi wytycznymi IZ RPO WZ 2014-2020 dla Działania 5.2 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020 „Budowa i przebudowa dróg lokalnych (gminnych i powiatowych) w ramach Strategii ZIT dla SOM” zamieszczonymi na stronie www.rpo.wzp.pl
Do obowiązków Inżyniera Kontraktu będzie należało w szczególności:
sporządzanie harmonogramu płatności oraz wniosków o płatność dla instytucji wdrażającej RPO WZ,
składanie wymaganych umową o dofinansowanie raportów i sprawozdań z procesu implementacji projektu, w tym części finansowej do instytucji wdrażającej RPO WZ w trakcie realizacji rzeczowej przedsięwzięcia,
przygotowanie planu promocji Projektu,
reprezentowanie Inwestora (Zamawiającego) na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem budowlanym i wykonawczym, zasadami wiedzy technicznej, przepisami oraz zezwoleniami na realizację przedsięwzięcia (zgłoszenie robót / pozwolenie na budowę),
prowadzenie nadzoru nad prawidłowym przebiegiem robót zgodnie z umową oraz harmonogramem rzeczowo-finansowym będącym załącznikiem do umowy z Wykonawcą robót budowlanych,
sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wybudowanych wyrobów budowlanych, w tym zapobieganie zastosowania wadliwych i niedopuszczonych wyrobów budowlanych do stosowania w budownictwie,
odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu i zanikających,
uczestnictwo w próbach i odbiorach technicznych,
przygotowanie i uczestnictwo w czynnościach odbioru,
potwierdzanie faktycznie wykonanych robót,
potwierdzanie usunięcie wad,
kontrola rozliczenia budowy,
kontrola i weryfikacja dokumentacji Wykonawcy robót budowlanych,
żądanie od Wykonawcy (kierownika budowy):
- usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń,wstrzymanie dalszych robót budowlanych w przypadku, jeśli ich kontynuacja mogłaby wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub zezwoleniami na realizację przedsięwzięcia (zgłoszenie robót / pozwolenie na budowę)
wydawanie zgody na wykonanie robót dodatkowych i zamiennych po uzyskaniu aprobaty Zamawiającego,
rozwiązywanie problemów i sporów powstałych w trakcie realizacji Projektu.
Oferent zobowiązany jest do przedstawienia odrębnie ceny za poszczególne elementy usługi tj. :
Opracowanie studium wykonalności
Przygotowanie Wniosku o Dofinansowanie w systemie informatycznym LSI 2014
Realizacja usługi Inżyniera Kontraktu.
Jedynym kryterium wyboru ofert jest łączna cena usługi (100%). Zamawiający dokona wyboru oferty, która uzyska najwyższą wartość punktową. Zasady oceny ofert - cena brutto za realizację zamówienia – według wzoru:
najniższa cena oferowana brutto
C = ------------------------------------------------- x 100 pkt x znaczenie kryterium 100 %
cena oferty badanej brutto
Miejsce składania ofert: Wydział ds. Komunalnych i Inwestycji UG Dobra, ul. Graniczna 24a, Dobra lub w formie skanu oferty na adres e-mail: strategia@dobraszczecinska.pl
Termin składania ofert: do dnia 26 października 2016 roku, godz. 15.00.
Termin wykonania przedmiotu zamówienia określa się następująco :
Opracowanie studium wykonalności – do dnia 19.12.2016 roku
Przygotowanie Wniosku o Dofinansowanie w systemie informatycznym LSI 2014 – do dnia 24.01.2017 roku
Realizacja usługi Inżyniera Kontraktu – do dnia 31.10.2017 roku.
W razie pytań lub wątpliwości, prosimy o kontakt z przedstawicielem Zamawiającego Panem Tomaszem Kakowskim, nr tel. 91 311 36 92 lub e-mailem: strategia@dobraszczecinska.pl
Z poważaniem
Wójt Teresa Dera