Zapytanie ofertowe

Kategoria > Informacje ogólne

 Dobra, 14 października 2016 r.

Gmina Dobra
ul. Szczecińska 16a
72-003 Dobra

ZAPYTANIE
prowadzone w trybie zamówienia, którego wartość rynkowa netto
nie przekracza równowartości 30.000 euro

Zwracam się z prośbą o złożenie oferty cenowej na opracowanie dokumentacji aplikacyjnej i świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi Inżyniera Kontraktu w ramach projektu pn. „Przebudowa drogi gminnej ul. Wiosenna w Skarbimierzycach”, ubiegającego się o współfinnsowanie w ramach Działania 5.2 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020 „Budowa i przebudowa dróg lokalnych (gminnych i powiatowych) w ramach Strategii ZIT dla SOM”.

 Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia, obejmuje:

    1. Opracowanie studium wykonalności

    2. Przygotowanie Wniosku o Dofinansowanie w systemie informatycznym LSI 2014

    3. Realizacja usługi Inżyniera Kontraktu, w tym nadzór i koordynację

      1. robót budowlanych,

      2. promocji projektu.

Do obowiązków Wykonawcy w zakresie opracowania Studium Wykonalności i Wniosku o Dofinansowanie będzie przygotowanie powyższych dokumentów, zgodnie z obowiązującymi wytycznymi IZ RPO WZ 2014-2020 dla Działania 5.2 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020 „Budowa i przebudowa dróg lokalnych (gminnych i powiatowych) w ramach Strategii ZIT dla SOM” zamieszczonymi na stronie www.rpo.wzp.pl

 

Do obowiązków Inżyniera Kontraktu będzie należało w szczególności:

  1. koordynowanie i monitorowanie przebiegu realizacji projektu,
  2. sporządzanie harmonogramu płatności oraz wniosków o płatność dla instytucji wdrażającej RPO WZ,

  3. składanie wymaganych umową o dofinansowanie raportów i sprawozdań z procesu implementacji projektu, w tym części finansowej do instytucji wdrażającej RPO WZ w trakcie realizacji rzeczowej przedsięwzięcia,

  4. przygotowanie planu promocji Projektu,

  5. reprezentowanie Inwestora (Zamawiającego) na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem budowlanym i wykonawczym, zasadami wiedzy technicznej, przepisami oraz zezwoleniami na realizację przedsięwzięcia (zgłoszenie robót / pozwolenie na budowę),

  6. prowadzenie nadzoru nad prawidłowym przebiegiem robót zgodnie z umową oraz harmonogramem rzeczowo-finansowym będącym załącznikiem do umowy z Wykonawcą robót budowlanych,

  7. sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wybudowanych wyrobów budowlanych, w tym zapobieganie zastosowania wadliwych i niedopuszczonych wyrobów budowlanych do stosowania w budownictwie,

  8. odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu i zanikających,

  9. uczestnictwo w próbach i odbiorach technicznych,

  10. przygotowanie i uczestnictwo w czynnościach odbioru,

  11. potwierdzanie faktycznie wykonanych robót,

  12. potwierdzanie usunięcie wad,

  13. kontrola rozliczenia budowy,

  14. kontrola i weryfikacja dokumentacji Wykonawcy robót budowlanych,

  15. żądanie od Wykonawcy (kierownika budowy):

    - usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń,
    - wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych,
    - przedstawienia dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych i urządzeń technicznych,
    - dokonania poprawek, bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót
  16. wstrzymanie dalszych robót budowlanych w przypadku, jeśli ich kontynuacja mogłaby wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub zezwoleniami na realizację przedsięwzięcia (zgłoszenie robót / pozwolenie na budowę)

  17. wydawanie zgody na wykonanie robót dodatkowych i zamiennych po uzyskaniu aprobaty Zamawiającego,

  18. rozwiązywanie problemów i sporów powstałych w trakcie realizacji Projektu.

 

Oferent zobowiązany jest do przedstawienia odrębnie ceny za poszczególne elementy usługi tj. :

  1. Opracowanie studium wykonalności

  2. Przygotowanie Wniosku o Dofinansowanie w systemie informatycznym LSI 2014

  3. Realizacja usługi Inżyniera Kontraktu.

 

Jedynym kryterium wyboru ofert jest łączna cena usługi (100%). Zamawiający dokona wyboru oferty, która uzyska najwyższą wartość punktową. Zasady oceny ofert - cena brutto za realizację zamówienia – według wzoru:

najniższa cena oferowana brutto

C = ------------------------------------------------- x 100 pkt x znaczenie kryterium 100 %

cena oferty badanej brutto

 

Miejsce składania ofert: Wydział ds. Komunalnych i Inwestycji UG Dobra, ul. Graniczna 24a, Dobra lub w formie skanu oferty na adres e-mail: strategia@dobraszczecinska.pl

 

Termin składania ofert: do dnia 26 października 2016 roku, godz. 15.00.

 

Termin wykonania przedmiotu zamówienia określa się następująco :

  1. Opracowanie studium wykonalności – do dnia 19.12.2016 roku

  2. Przygotowanie Wniosku o Dofinansowanie w systemie informatycznym LSI 2014 – do dnia 24.01.2017 roku

  3. Realizacja usługi Inżyniera Kontraktu – do dnia 31.10.2017 roku.

 

W razie pytań lub wątpliwości, prosimy o kontakt z przedstawicielem Zamawiającego Panem Tomaszem Kakowskim, nr tel. 91 311 36 92 lub e-mailem: strategia@dobraszczecinska.pl

Z poważaniem

Wójt Teresa Dera

Przetłumacz / translate
Loading...

Na skróty

Polecamy

Gminy partnerskie

Projekt POIS.02.03.00-0307/17
Poprawa gospodarki wodno-ściekowej w gminie Dobra
W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), informujemy o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych. Poniższe zasady stosuje się począwszy od 25 maja 2018 roku. Więcej