W dniu 25 kwietnia 2019 r. odbyła się V sesja Rady Gminy Dobra

Kategoria > Informacje ogólne
W dniu 25 kwietnia 2019 r. odbyła się V sesja Rady Gminy Dobra

W sesji uczestniczyli: Wójt, Sekretarz, Skarbnik, Sołtysi, Kierownicy jednostek organizacyjnych Gminy Dobra oraz Radny Powiatowy.

Podczas sesji przyjęto następujące uchwały:

- w sprawie zmian budżetu Gminy na 2019 rok.

- zmieniającą uchwałę w sprawie uchwalenia zmiany wieloletniej prognozy finansowej Gminy Dobra na lata 2019 – 2025.

- w sprawie powierzenia Gminie Police zadania w zakresie umożliwienia korzystania z usług Środowiskowego Domu Samopomocy w Policach przez Mieszkańców Gminy Dobra.

- zmieniającą uchwałę w sprawie przyjęcia Gminnego Programu Profilaktyki i rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz przeciwdziałania Narkomanii na rok 2019 r.

- w sprawie rozpatrzenia skargi na działalność Wójta.

Ponadto Radni zapoznali się z:

- informacją o drogach gminnych

- sprawozdaniem finansowym samorządowej instytucji kultury za rok 2018

- sprawozdaniem z działalności Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w Dobrej za rok 2018

- sprawozdaniem z działalności Wójta Gminy Dobra w okresie od dnia 01.03.2019 r. do dnia 31.03.2019 r.

Ewelina Ziółko

 

 

 

Przetłumacz / translate
Loading...

Na skróty

Polecamy

Gminy partnerskie

Projekt POIS.02.03.00-0307/17
Poprawa gospodarki wodno-ściekowej w gminie Dobra
W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), informujemy o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych. Poniższe zasady stosuje się począwszy od 25 maja 2018 roku. Więcej