W dniu 21 grudnia 201 r. odbyła się II sesja Rady Gminy Dobra

Kategoria > Informacje ogólne
W dniu 21 grudnia 201 r. odbyła się II sesja Rady Gminy Dobra

W sesji uczestniczyli: Sekretarz, Skarbnik, Sołtysi, Kierownicy jednostek organizacyjnych Gminy Dobra oraz Radny Powiatowy. Pierwszym punktem była prezentacja o planowanej budowie nowego zakładu „Polimery Police”, którą przedstawili dr Andrzej Niewiński - prezes PDH Polska oraz Marek Czyż wiceprezes PDH Polska. Najważniejszym punktem wczorajszej sesji było uchwalenie budżetu Gminy Dobra na rok 2019.

Podczas sesji przyjęto następujące uchwały:

- w sprawie zmian budżetu Gminy na 2018 rok;
- zmieniająca uchwałę w sprawie uchwalenia zmiany wieloletniej prognozy finansowej Gminy Dobra na lata 2018 – 2025;
- w sprawie ustalenia wydatków, które nie wygasają z upływem roku budżetowego 2018;
- w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Dobra na rok 2019;
- w sprawie uchwalenia wieloletniej prognozy finansowej Gminy Dobra na lata 2019 – 2025;
- zmieniającą uchwałę w sprawie uchwalenia statutu Gminy Dobra;
- zmieniająca uchwałę w sprawie powołania Komisji Rewizyjnej Rady Gminy Dobra;
- zmieniającą uchwałę w sprawie powołania Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Gminy Dobra;
- w sprawie powołania przedstawiciela Gminy Dobra w Stowarzyszeniu Szczecińskiego Obszaru Metropolitalnego z siedzibą w Szczecinie;
- w sprawie wyboru delegatów do Stowarzyszenia Gmin Polskich Euroregionu Pomerania;
- w sprawie ustalenia planu dofinansowania form doskonalenia zawodowego nauczycieli w 2019r.;
- w sprawie przyjęcia Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii na 2019 rok;
- w sprawie przyjęcia Gminnego Programu Zdrowotnego na rok 2019.
- w sprawie podwyższenia kryterium dochodowego w celu udzielenia wsparcia w ramach wieloletniego rządowego programu „Posiłek w szkole i w domu” na lata 2019 – 2023;
- w sprawie zasad zwrotu wydatków na świadczenia w formie posiłku, świadczenia pieniężnego na zakup posiłku lub żywności oraz świadczenia rzeczowego w postaci produktów żywnościowych dla osób objętych wieloletnim programem rządowym „Posiłek w szkole i w domu” na lata 2019 – 2023;
- w sprawie uchwalenia gminnego wieloletniego programu osłonowego „Posiłek dla dzieci i młodzieży” na lata 2019 – 2023;
- w sprawie zbycia nieruchomości gruntowych;
- w sprawie wyrażenia woli przystąpienia przez Gminę Dobra do realizacji projektu pn.: opracowanie "Strategii rozwoju elektromobilności gminy Dobra";
- w sprawie zatwierdzenia planów pracy stałych komisji Rady Gminy Dobra na rok 2019;
- w sprawie zatwierdzenia planu pracy Rady Gminy Dobra na rok 2019;
- w sprawie rozpatrzenia skargi na działalność Wójta.

Ponadto Radni zapoznali się ze sprawozdaniem z działalności Wójta Gminy Dobra w okresie od dnia 01.11.2018 r. do dnia 30.11.2018 r.

Na zakończenie sesji Wójt Teresa Dera oraz Przewodniczący Rady Gminy Dobra Bartłomiej Miluch złożyli życzenia noworoczne.

 

Przetłumacz / translate
Loading...

Na skróty

Polecamy

Gminy partnerskie

Projekt POIS.02.03.00-0307/17
Poprawa gospodarki wodno-ściekowej w gminie Dobra
W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), informujemy o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych. Poniższe zasady stosuje się począwszy od 25 maja 2018 roku. Więcej