W dniu 14 września odbyła się XXVI sesja Rady Gminy Dobra

Kategoria > Informacje ogólne
W dniu 14 września odbyła się XXVI sesja Rady Gminy Dobra

Od 4 września 2017 r. w Klubie w Dobrej działa świetlica szkolna dla dzieci z Publicznej Szkoły Podstawowej w Dobrej. Dlatego też wrześniowa sesja odbyła się w Świetlicy Środowiskowej w Buku. Przewodniczący Rady Gminy Bartłomiej Miluch przywitał wszystkich zebranych na placu przy Świetlicy Środowiskowej w Buku, gdzie otworzył obrady XXVI sesji Rady Gminy. Następnie w obecności radnych i zaproszonych gości dokonano uroczystego otwarcia Świetlicy i przecięcia wstęgi. Wśród gości obecny był Starosta Policki Andrzej Bednarek. Na wszystkich przybyłych czekał tort.

 

W trakcie sesji radni podjęli uchwały:

- w sprawie udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Polickiemu z przeznaczeniem na realizację inwestycji pn. "Przebudowa drogi powiatowej Nr 3922Z Stobno - Mierzyn na odcinku od ul. Ślicznej do ul. Os. Pod Lipami", w ramach „Programu rozwoju gminnej i powiatowej infrastruktury drogowej na lata 2016-2019".

- w sprawie pomocy finansowej dla Gminy Brusy - która ucierpiała w wyniku nawałnic.

- w sprawie przejmowania przez jednostkę oświatową prowadzoną przez Gminę Dobra mienia, należności i zobowiązań oraz dokumentacji do dotychczasowego Zespołu Szkół w Dołujach.

- w sprawie szczegółowych zasad, sposobu i trybu udzielania ulg w spłacie należności pieniężnych mających charakter cywilnoprawny przypadających Gminie Dobra i jej jednostkom podległym oraz warunków dopuszczalności pomocy publicznej w przypadkach, w których ulga stanowić będzie pomoc publiczną oraz w warunkach stosowania ulg z urzędu.

- zmieniającą uchwałę w sprawie przyjęcia Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii na 2017 rok.

- w sprawie oceny aktualności Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego obowiązujących na obszarze Gminy Dobra.

- zmieniającą uchwałę Nr XXXI/453/09 Rady Gminy Dobra z dnia 29 października 2009 r.

- w sprawie rozpatrzenia skargi na działalność Wójta Gminy Dobra.

 

Ponadto radni zapoznali się z:

- informacją o wykonaniu budżetu Gminy Dobra za I półrocze 2017 r. wraz z informacją o przebiegu wykonania planu finansowego Gminnego Centrum Kultury i Bibliotek w Dobrej za I półrocze 2017 r.

- informacją o wykonaniu wieloletniej prognozy finansowej Gminy Dobra na lata 2017– 2025 za I półrocze 2017 r.

- informacją o realizacji zadań związanych z utrzymaniem czystości i porządku w gminie za okres 01.07.2016r. – 30.06.2017r.

- Sprawozdaniem z działalności Wójta Gminy Dobra w okresie od dnia 01.06.2017 r. do 31.08.2017 r.

 

Ewelina Ziółko

 

Przetłumacz / translate
Loading...

Na skróty

Polecamy

Gminy partnerskie

Projekt POIS.02.03.00-0307/17
Poprawa gospodarki wodno-ściekowej w gminie Dobra
W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), informujemy o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych. Poniższe zasady stosuje się począwszy od 25 maja 2018 roku. Więcej