VIII sesja Rady Gminy

Kategoria > Informacje ogólne
VIII sesja Rady Gminy

W dniu 26 września 2019 r. odbyła się VIII sesja Rady Gminy. W sesji uczestniczyli Wójt Gminy, Sekretarz Gminy, Starosta Andrzej Bednarek, Kierownicy jednostek i wydziałów, Dyrektorzy szkół, Radny Powiatu Polickiego Pan Albin Majkowski, mieszkańcy gminy oraz Pan Łukasz Czyleko z firmy LC Consulting.

Jednym z pierwszych punktów była prezentacja dotycząca kwalifikacji stacji bazowych telefonii komórkowej.

Następnie radni podjęli uchwały:

  • w sprawie zmian budżetu Gminy na 2019 rok.
  • zmieniającą uchwałę w sprawie uchwalenia zmiany wieloletniej prognozy finansowej Gminy Dobra na lata 2019 – 2025.
  • w sprawie pomocy finansowej dla Gminy Miasto Szczecinek.
  • w sprawie uchylenia uchwały Nr IV/51/2019 Rady Gminy Dobra z dnia 28 marca 2019 r. w sprawie udzielenia pomocy finansowej dla Powiatu Polickiego na budowę Regionalnego Centrum Wsparcia Osób Niesamodzielnych.
  • zmieniającą uchwałę w sprawie ustalenia regulaminu wynagradzania nauczycieli zatrudnionych w szkołach na terenie Gminy Dobra.
  • zmieniającą uchwałę w sprawie ustalenia zasad usytuowania miejsc sprzedaży i podawania napojów alkoholowych na terenie gminy Dobra.
  • w sprawie uchwalenia statutu Ośrodka Pomocy Społecznej w Dobrej.
  • w sprawie wprowadzenia zasad i trybu korzystania z terenu rekreacyjnego w Wołczkowie przy ulicy Lipowej będącego własnością Gminy Dobra.
  • w sprawie pozbawienia kategorii drogi gminnej poprzez wyłączenie z użytkowania jako drogi publicznej na terenie Gminy Dobra.
  • w sprawie nadania nazwy ulicy w miejscowości Dołuje.
  • w sprawie zbycia nieruchomości gruntowej.
  • w sprawie uchwalenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Dobra, w obrębie Wołczkowo.
  • w sprawie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Dobra, w obrębie Bezrzecze.
  • w sprawie rozpatrzenia skargi na działalność Wójta (skarga z dn. 19 czerwca 2019r.).
  • w sprawie rozpatrzenia skargi na działalność Wójta. (skarga z dn. 9 lipca 2019r.)
  • w sprawie rozpatrzenia skargi na działalność Wójta. (skarga z dn. 10 lipca 2019r.)

 

Ponadto radni zapoznali się z:

  • Informacją o wykonaniu budżetu Gminy Dobra za I półrocze 2019 r. wraz z informacją przebiegu wykonania planu finansowego Gminnego Centrum Kultury i Bibliotek w Dobrej za I półrocze 2019 r.
  • Informacją o wykonaniu wieloletniej prognozy finansowej Gminy Dobra na lata 2019 – 2025 za I półrocze 2019 r.
  • Sprawozdaniem z działalności Wójta Gminy Dobra w okresie od dnia 01.06.2019r. do 31.08.2019r.

Ewelina Ziółko

 

 

Przetłumacz / translate
Loading...

Na skróty

Polecamy

Gminy partnerskie

Projekt POIS.02.03.00-0307/17
Poprawa gospodarki wodno-ściekowej w gminie Dobra
W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), informujemy o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych. Poniższe zasady stosuje się począwszy od 25 maja 2018 roku. Więcej