Ostatni miesiąc na złożenie wniosku – Azbest 2021

Kategoria > Informacje ogólne
Ostatni miesiąc na złożenie wniosku – Azbest 2021

Dach pokryty azbestemWójt Gminy Dobra przypomina, że termin naboru wniosków na dofinansowanie usuwania wyrobów zawierających azbest w 2021 roku upływa 31 marca 2021 r. Jeszcze tylko przez miesiąc możemy składać wnioski do Urzędu Gminy.

Miejsce składania wniosków: Urząd Gminy Dobra, ul. Lipowa 51, Wołczkowo, 72-003 Dobra lub Urząd Gminy Dobra, ul. Szczecińska 16a, 72-003 Dobra (listownie lub po wcześniejszym umówieniu się na konkretny termin). Urząd jest czynny w godzinach:  poniedziałek 830-1630, wtorek- piątek 700-1500.

Formularz wniosku jest dostępny na stanowisku Ochrony Środowiska Urzędu Gminy Dobra, w sekretariatach urzędu oraz na stronie internetowej Urzędu Gminy Dobra: www.bip.dobraszczecinska.pl w zakładce WNIOSKI/DRUKI.

Sposób realizacji wniosków będzie uzależniony od wielkości pozyskanego przez Gminę na 2021 rok dofinansowania, bądź środków zabezpieczonych na ten cel w budżecie Gminy.

O pomoc mogą ubiegać się osoby fizyczne, posiadające tytuł prawny do nieruchomości na terenie Gminy Dobra, a także wspólnoty mieszkaniowe i spółdzielnie, przedstawiciele kościoła. W budynku nie może być prowadzona działalność gospodarcza.

Przedsiębiorcy mogą ubiegać się o dofinansowanie na usuwanie wyrobów zawierających azbest w Wojewódzkim Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie, szczegóły na stronie: https://www.wfos.szczecin.pl/

W ramach zadania planuje się pokryć w całości koszty związane z demontażem, transportem i unieszkodliwieniem pokryć dachowych z eternitu oraz usunięciem materiałów zawierających azbest składowanych na posesjach. Prace polegające na demontażu i zbiórce zostaną przeprowadzone w okresie letnim.

Odbioru, transportu i przekazania do utylizacji dokona firma wybrana przez Wójta Gminy w trybie zapytania ofertowego bądź przetargu.

Uwaga!!! Właściciel nieruchomości sam pokrywa koszty nowego pokrycia dachowego.

Wszelkie informacje i wyjaśnienia związane z usuwaniem azbestu z terenu Gminy Dobra można uzyskać pod nr tel.: 91 311 38 40.

Kierownik WSOiOŚ
Małgorzata Chmielewska

Przetłumacz / translate
Loading...

Na skróty

Polecamy

Gminy partnerskie

Projekt POIS.02.03.00-0307/17
Poprawa gospodarki wodno-ściekowej w gminie Dobra
W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), informujemy o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych. Poniższe zasady stosuje się począwszy od 25 maja 2018 roku. Więcej