Informacja - podatek od nieruchomości

Kategoria > Informacje ogólne
Informacja - podatek od nieruchomości

Herb Gminy DobraInformuję, że od dnia 08 lutego 2022r., osobom fizycznym, za pośrednictwem Poczty Polskiej będą doręczane decyzje podatkowe na 2022r. W związku z powyższym zwracam się do Państwa z prośbą o zwrócenie szczególnej uwagi na awiza Poczty Polskiej. Ponieważ w przypadku dwukrotnie awizowanego pisma, doręczenie uważa się za dokonane a pismo pozostawia się w aktach sprawy.

Podatek jest płatny w ratach proporcjonalnych do czasu trwania obowiązku podatkowego, w terminach: do dnia 15 marca, 15 maja, 15 września i 15 listopada roku podatkowego. W przypadku gdy kwota zobowiązania podatkowego nie przekracza 100,00 zł podatek jest płatny jednorazowo w terminie płatności pierwszej raty. W przypadku otrzymania decyzji w terminie innym niż ustawowo wyznaczonym - termin płatności raty wynosi 14 dni od dnia doręczenia decyzji.

Państwa indywidualny numer konta bankowego, na który należy wpłacać podatek zawarty jest w treści decyzji.

Teresa Dera
Wójt Gminy

Przetłumacz / translate
Loading...

Na skróty

Polecamy

Gminy partnerskie

Projekt POIS.02.03.00-0307/17
Poprawa gospodarki wodno-ściekowej w gminie Dobra
W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), informujemy o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych. Poniższe zasady stosuje się począwszy od 25 maja 2018 roku. Więcej