Przypominamy mieszkańcom Gminy, że zgodnie z umową zawartą na podstawie porozumienia Gmina Dobra przekazała Gminie Miasto Szczecin dotację na realizację zadania w zakresie komunikacji, a Gmina Miasto Szczecin zobowiązała się do zorganizowania komunikacji autobusowej i nadzoru nad właściwą jakością usług przewozowych wykonywanych przez operatora.         

Mając na uwadze powyższe wszystkie uwagi i skargi dotyczące jakości usług świadczonych w zakresie komunikacji należy kierować do Zarządu Dróg i Transportu Miejskiego w Szczecinie przy ul. Klonowica 5.

Skargi i wnioski mogą być złożone pisemnie albo faksem, e-mailem oraz osobiście do protokołu. Każda skarga i wniosek oraz reklamacja muszą zawierać dane osobowe wnoszącego, tj. imię, nazwisko, adres pocztowy oraz krótki opis sprawy.

Zespół ds. Mediów, Skarg i Wniosków tel. 91 480 04 24, fax 91 43 93 003,  e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Skargi można składać również za pośrednictwem Urzędu Gminy Dobra: tel. 91 424 44 92, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Jednocześnie informuję, że na bieżąco będą one przekazywane do ZDiTM mając, na uwadze dobro i bezpieczeństwo naszych mieszkańców. 

Wójt Gminy Dobra