Wójt Gminy Dobra, działając na postawie art. 19a ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2019 r. poz. 688 ze zm.) zleca Stowarzyszeniu na Rzecz Rozwoju Sołectwa Dołuje organizację zadania publicznego w ramach Budżetu Obywatelskiego, pod nazwą: „Integracja mieszkańców sołectwa Dołuje” – druga część projektu, z pominięciem otwartego konkursu ofert, w trybie tzw. „małego grantu”. W załączeniu przedstawiam wniosek złożony przez Stowarzyszenie.

Proszę o pisemne zgłaszanie uwag dotyczących złożonego wniosku, wg art. 19a ust. 4, w terminie 7 dni od dnia zamieszczenia oferty w poniższy sposób:
- na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- osobiście, składając wniosek w sekretariacie Urzędu Gminy ul. Szczecińska 16a; 72-003 Dobra, w godzinach pracy urzędu (poniedziałek 8.00-16.30, wtorek - czwartek 8.30-15.30, piątek 7.30-15.00)

Informacja o realizacji zadania publicznego pt.: "Integracja mieszkańców sołectwa Dołuje" - druga część projektu >> pobierz (pdf)