W dniu 28 marca 2013 r. w Gminnym Ośrodku Kultury w Dobrej odbyła się XXII sesja Rady Gminy Dobra. Rada Gminy obradowała w pełnym składzie osobowym.
W sesji uczestniczyły z głosem doradczym Wójt Gminy Pani Teresa Dera, Sekretarz Gminy Pani Rozalia Adamska oraz Skarbnik Gminy Pani Jolanta Jankowska, a także Dyrektor Gminnego Ośrodka Kultury w Dobrej Pani Zofia Hrynkiewicz.

W posiedzeniu wzięli również udział Kierownik Zespołu Ekonomiczno Administracyjnego Szkół w Dobrej Pani Joanna Hrabska, Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej Pani Krystyna Ryszkiewicz oraz Kierownicy Wydziałów Urzędu Gminy Dobra Pani Irena Ziental i Pani Małgorzata Chmielewska, Komendant Straży Gminnej Pan Andrzej Budzyński oraz Radny Powiatu Polickiego Pan Mariusz Jędrak.
Na początku sesji, zaraz po otwarciu obrad, nastąpiło uroczyste wręczenie stypendiów dla osób zajmujących się twórczością artystyczną i upowszechnianiem kultury oraz stypendiów za osiągnięcie wysokich wyników sportowych w 2012 roku.
Następnie przystąpiono do realizacji dalszej części porządku obrad, w którego treści znalazły się następujące uchwały: uchwała w sprawie zmian budżetu Gminy na 2013 rok, uchwała w sprawie uchwalenia zmiany wieloletniej prognozy finansowej Gminy Dobra na lata 2013 – 2025, uchwała w sprawie wyodrębnienia funduszu sołeckiego w roku 2014, uchwała w sprawie ekwiwalentu dla członków Ochotniczych Straży Pożarnych w Gminie Dobra, uchwała zmieniająca uchwałę w sprawie ustalenia stawki opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi i ustalenia stawki opłaty za pojemnik, uchwała zmieniająca uchwałę w sprawie określenia wzoru deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi składanej przez właściciela nieruchomości, uchwała zmieniająca uchwałę w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie Gminy Dobra i zagospodarowania tych odpadów w zamian za uiszczoną opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi, uchwałę w sprawie wyrażenia zgody na zbycie nieruchomości gruntowej, uchwałę w sprawie wyrażenia zgody na ustanowienie służebności gruntowej przejazdu i przechodu oraz uchwała w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Dobra, w obrębie Bezrzecze. Podczas sesji podjęto również uchwały nadające nazwy ulicom: w miejscowości Dobra ulica Okrężna i w miejscowości Mierzyn ulica Morska oraz uchwałę zmieniającą uchwałę w sprawie nadania nazwy ulicy w miejscowości Dobra.
Ponadto Rada Gminy zapoznała się ze Sprawozdaniem z wysokości średnich wynagrodzeń nauczycieli na poszczególnych stopniach awansu zawodowego w szkołach prowadzonych przez jednostkę samorządu terytorialnego, Sprawozdaniem z realizacji Gminnego Programu Opieki nad Zabytkami Gminy Dobra na lata 2010 – 2014, Sprawozdaniem z działalności Ośrodka Pomocy Społecznej w Dobrej za rok 2012 oraz Sprawozdaniem Centrum medycznego AGMED z działalności przychodni za okres od dnia 01 stycznia 2012 r. do dnia 31 grudnia 2012 r. i Sprawozdanie z działalności Wójta Gminy Dobra za okres od dnia 01 lutego 2013 r. do dnia 07 marca 2013 r.

 

 

Warning: No images in specified directory. Please check the directory!

Debug: specified directory - https://dobraszczecinska.pl/site/images/2013/sesja

 

Weronika Cukrowska