Szanowni Państwo,

przypominamy, że do odwołania Urząd Gminy Dobra oraz jednostki mu podległe są wyłączone z obsługi interesantów. Jesteśmy do Państwa dyspozycji pod numerami telefonów w godzinach od 700 do 1300 i od 1400 do 2000  (pomiędzy 1300 a 1400 następuje przerwa techniczna związana z dezynfekcją pomieszczeń biurowych).

Sekretariat Urzędu Gminy ul. Szczecińska 16a

91 311 30 48 

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Sekretariat Wydziału ds. Komunalnych i Inwestycji

91 311 32 36

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Sekretariat Wydziału ds. Obywatelskich i Ochrony Środowiska

91 311 22 81

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Sekretariat Wydziału ds. Gospodarki Odpadami Komunalnymi i Egzekucji

91 311 34 87

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Sekretariat Referatu ds. Planowania Przestrzennego i Warunków Zabudowy

91 424 19 76

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Zachęcamy także do wysyłania korespondencji przez internet: drogą e-mailową oraz przez platformę e-puap (www.epuap.gov.pl).

Gdyby zaszła potrzeba złożenia dokumentów w wersji papierowej w wejściach do Urzędu przy ul. Szczecińskiej 16a i Granicznej 24a ustawione zostały pojemniki, do których można wrzucać dokumenty przyniesione do Urzędu. Tam też znajdują się najpotrzebniejsze druki.

Prosimy o cierpliwość i wyrozumiałość.

Wójt Gminy Dobra 

Teresa Dera 

Logo agmed centrum medyczneDrodzy Pacjenci. Przychodnia Centrum Medyczne Agmed nieprzerwanie świadczy usługi w zakresie lekarza rodzinnego i lekarzy specjalistów.

Prosimy do nas dzwonić ze swoimi dolegliwościami do Mierzyna 914833808 i do Dobrej 913113301. Będziecie państwo umawiani na telewizyty z lekarzami i ewentualnie potem na wizyty w przychodni.

Nie czekajcie na ostatnią chwilę. Wystawiamy recepty, skierowania i udzielamy wszelkich porad. Zapraszamy.

Przychodnia Centrum Medyczne Agmed

Szanowni mieszkańcy,

Dziękujemy za zainteresowanie naszą akcją dostarczenia maseczek seniorom oraz pracownikom sklepów, poczty, służb i przedsiębiorcom, którzy codziennie mają kontakt z wieloma osobami. Dostawa pierwszej partii maseczek do Gminy Dobra uległa opóźnieniu z przyczyn od nas niezależnych, mimo iż Gmina zrobiła wszystko, żeby maksymalnie przyspieszyć i uprościć dostawę.
Gmina Dobra zakupiła maseczki u renomowanego dostawcy i w normalnych warunkach pierwsza partia powinna dotrzeć już 2 tygodnie temu. Od samego początku chcieliśmy zakupić maseczki z certyfikatami medycznymi oraz z certyfikacją CE - czyli takie, które są stosowane w służbach medycznych ze względu na ich skuteczność i bezpieczeństwo użytkowania. Jednak w okresie epidemii pierwszeństwo w otrzymywaniu tego typu materiałów mają szpitale i placówki medyczne, gdzie ratowane jest ludzkie życie. Celowo nie wybieraliśmy okazjonalnych ofert proponowanych przez przypadkowych i często nieuczciwych sprzedawców, którzy obiecują ogromne ilości taniego sprzętu, ale pod warunkiem zapłaty z góry.
Obecnie większość sprzętu medycznego, w tym maseczki, produkowane są przy pełnym dozorze sanitarnym w krajach azjatyckich, głównie w Chinach. Z uwagi na bardzo duże potrzeby zakupiony sprzęt dostarczany jest przez transport lotniczy oferowany przez duże koncerny logistyczne.
Na lotnisku w Warszawie występują duże opóźnienia w odprawach celnych i procedurach kontrolnych. Spowodowane jest to ogromnym zwiększeniem importu oraz bardzo dużymi brakami kadrowymi w służbach celnych. Powoduje to ogromne opóźnienia w dostawach.

Pierwsza partia 3500 maseczek zamówionych przez Gminę Dobra zostanie wysłana z Warszawy najprawdopodobniej w środę, 15 kwietnia i jej dostawa planowana jest dzień później. Ustaliliśmy z firmą kurierską, że sami odbierzemy przesyłkę ze szczecińskiego magazynu, aby przyspieszyć dostawę do naszej gminy. Po odbiorze maseczki natychmiast zostaną podzielone na pakunki po 5 sztuk i rozdysponowane wśród seniorów. Kolejne dostawy również zostaną jak najszybciej rozdysponowane.

Przypominamy, że akcja przeznaczona jest przede wszystkim dla naszych seniorów. Cześć maseczek rozdamy przy dużych sklepach na terenie gminy w czasie godzin zakupów przeznaczonych dla seniorów między godz. 10:00 a 12:00. Seniorom, którzy nie wychodzą z domów, dowieziemy maseczki do posesji.

O dokładnej dacie i godzinach dystrybuowania maseczek poinformujemy w oddzielnym komunikacie, kiedy tylko maseczki dotrą do Urzędu Gminy Dobra.

Wójt Gminy Dobra

Teresa Dera

Szanowni Państwo

z dniem 14 kwietnia 2020r. wprowadzone zostają zmiany w godzinach pracy Urzędu Gminy Dobra.

Zarządzeniem nr 49/2020 Wójta Gminy Dobra z dnia 9 kwietnia  2020 r. w sprawie godzin pracy Urzędu Gminy Dobra ustalono następujące godziny pracy:

- od godz. 7:00 do godz. 13:00,

- od godz. 14:00 do godz. 20:00.

W godzinach 13:00 - 14:00 w pomieszczeniach biurowych przeprowadzana będzie dezynfekcja oraz wietrzenie przestrzeni biurowej, tym samym w tych godzinach nie będzie możliwy kontakt telefoniczny z Urzędem Gminy Dobra. 

Drodzy Mieszkańcy

informujemy, że w dniu dzisiejszym spodziewaliśmy się dostawy maseczek, które były przewidziane dla seniorów z naszej gminy.Ubolewamy, że z przyczyn niezależnych od nas nie możemy Państwu ich obecnie dostarczyć. Z uwagi na informacje, które dzisiaj otrzymaliśmy, że służby celne pracują w zmniejszonej obsadzie, terminy odpraw celnych są wydłużone.Po otrzymaniu dostawy niezwłocznie powiadomimy Państwa o terminie sposobie dostarczenia oczekiwanych maseczek.

Wójt Gminy Dobra
Teresa Dera

Treść noty prasowej z dnia 7 kwietnia 2020 r.

W całej Polsce 7 kwietnia o godzinie 13:00 w różnych miejscach rozbrzmiały brawa dla służby zdrowia. Również w Dobrej pracownicy Urzędu Gminy Dobra oraz franciszkanie z parafii w Dobrej w ten symboliczny sposób wyrazili swoją wdzięczność.

Źródło: ww.gminadobra24.pl

Dezynfekcja bram cmentarnychZgodnie z komunikatem nr 5 Wójta Gminy Dobra z dnia 01.04.2020 r. w sobotę 4 kwietnia odbyła się dezynfekcja wiat przystankowych i bram, bramek i dojść do cmentarzy w Dobrej, Wołczkowie, Mierzynie i Bezrzeczu. Dezynfekcję wykonała Ochotnicza Straż Pożarna w Wołczkowie.

Przypominamy również apel Wójta Gminy Dobra:

Szanowni Państwo, w związku z ogłoszeniem stanu epidemii apeluję do opiekunów grobów, osób porządkujących mogiły i odwiedzających cmentarze przed świętami oraz podczas Świąt Wielkiej Nocy, aby przestrzegali ograniczeń, nakazów i zakazów wprowadzonych przez Radę Ministrów. Proszę ograniczyć przebywanie, na cmentarzu do niezbędnego minimum, unikać kontaktów z innymi osobami, nie gromadzić się, zachować bezpieczną odległość. Wszyscy jesteśmy odpowiedzialni za zdrowie swoje, swoich najbliższych i naszego otoczenia. Zachowujmy się odpowiedzialnie.

tarcza antykryzysowa dla rolnictwa

Opis podstawowych zasad bezpieczeństwa w walce z koronawirusem

Szanowni Państwo,

przypominamy, że do odwołania Urząd Gminy Dobra oraz jednostki mu podległe są wyłączone z obsługi interesantów. Wciąż jednak jesteśmy do Państwa dyspozycji pod numerami telefonów:

Sekretariat Urzędu Gminy ul. Szczecińska 16a

91 311 30 48 

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Sekretariat Wydziału ds. Komunalnych i Inwestycji

91 311 32 36

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Sekretariat Wydziału ds. Obywatelskich i Ochrony Środowiska

91 311 22 81

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Sekretariat Wydziału ds. Gospodarki Odpadami Komunalnymi i Egzekucji

91 311 34 87

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Sekretariat Referatu ds. Planowania Przestrzennego i Warunków Zabudowy

91 424 19 76

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Zachęcamy także do wysyłania korespondencji przez internet: drogą e-mailową oraz przez platformę e-puap (www.epuap.gov.pl).

Gdyby zaszła potrzeba złożenia dokumentów w wersji papierowej w wejściach do Urzędu przy ul. Szczecińskiej 16a i Granicznej 24a ustawione zostały pojemniki, do których można wrzucać dokumenty przyniesione do Urzędu. Tam też znajdują się najpotrzebniejsze druki.

Prosimy o cierpliwość i wyrozumiałość.

Wójt Gminy Dobra 

Teresa Dera